Kjeder meg!

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg kjeder meg så om dagen :p Ligger bare i senga og håper ingenting skjer, samtidig som jeg er dritt lei av å ligge her! Legen var innom her istad så jeg fikk stillt alle de rare spm mine. Ho trodde fint jeg kunne føde i uke 36, men at jeg måtte ligge til uke 34 - altså 9 (!!!!!) uker til i senga! Og at da jeg reiste hjem da, skulle jeg bare vente og se. Jeg blir overflytta til Lillehammer i uke 28, og det blir godt og komme nærmere hjemme :) Ellers sa hun at om fødselen starter nå, og han ligger i seteleie blir det ks! :o shit, jeg som er livredd for nåler!!! Men da har jeg ihvertfall fått svar på en del spm, så nå får jeg bare ta tiden til hjelp. Skal få snakke med en barnelege enten idag eller i morra, måtte bare presisere at jeg IKKE ville ha han som var med på sist fødsel :p haha

Jeg kjeder meg så om dagen :p Ligger bare i senga og håper ingenting skjer, samtidig som jeg er dritt lei av å ligge her! Legen var innom her istad så jeg fikk stillt alle de rare spm mine. Ho trodde fint jeg kunne føde i uke 36, men at jeg måtte ligge til uke 34 - altså 9 (!!!!!) uker til i senga! Og at da jeg reiste hjem da, skulle jeg bare vente og se. Jeg blir overflytta til Lillehammer i uke 28, og det blir godt og komme nærmere hjemme :) Ellers sa hun at om fødselen starter nå, og han ligger i seteleie blir det ks! :o shit, jeg som er livredd for nåler!!! Men da har jeg ihvertfall fått svar på en del spm, så nå får jeg bare ta tiden til hjelp. Skal få snakke med en barnelege enten idag eller i morra, måtte bare presisere at jeg IKKE ville ha han som var med på sist fødsel :p haha
Hvor langt er du på vei nå?

Mye bedre når du kommer til Lillehammer :) var godt å komme seg nærmere hjemme

Hvor langt er du på vei nå?

Mye bedre når du kommer til Lillehammer :) var godt å komme seg nærmere hjemme
25+2 i dag :) så fint dere har kommet dit, går det bra?

25+2 i dag :) så fint dere har kommet dit, går det bra?
Du er flink til å ruge siden han har holdt seg inne i 2 uker alt snart etter du ble innlagt.. Får håpe du kan ruge 3 uker til, for da er du like langt som jeg kom ..

Går kjempe bra med frøkna, legger på seg jevnt og mangler bare 40 g før hu bikker fødselsvekta.. Hu har ingen oksygenbehov, ligg bare på cpap for å blåse lit luft i lungene slik at hun kan bruke energien på å vokse og ikke på å puste helt alene .. Men hu greier fint 10 min uten cpap.. Og fornøyelsen går som den skal

Jeg kjeder meg så om dagen :p Ligger bare i senga og håper ingenting skjer, samtidig som jeg er dritt lei av å ligge her! Legen var innom her istad så jeg fikk stillt alle de rare spm mine. Ho trodde fint jeg kunne føde i uke 36, men at jeg måtte ligge til uke 34 - altså 9 (!!!!!) uker til i senga! Og at da jeg reiste hjem da, skulle jeg bare vente og se. Jeg blir overflytta til Lillehammer i uke 28, og det blir godt og komme nærmere hjemme :) Ellers sa hun at om fødselen starter nå, og han ligger i seteleie blir det ks! :eek: shit, jeg som er livredd for nåler!!! Men da har jeg ihvertfall fått svar på en del spm, så nå får jeg bare ta tiden til hjelp. Skal få snakke med en barnelege enten idag eller i morra, måtte bare presisere at jeg IKKE ville ha han som var med på sist fødsel :p haha

skjønner kjempegodt at du kjeder deg.. Syns du er kjempeflink som er så tålmodig! Du har fire uker igjen før du får komme til Lillehammer da?

Bra at du har fått snakket med legen, og får en prat med barnelegen etterhvert. Slipper man å ligge å tenke på rare spørsmål :-)

Du er flink til å ruge siden han har holdt seg inne i 2 uker alt snart etter du ble innlagt.. Får håpe du kan ruge 3 uker til, for da er du like langt som jeg kom ..

Går kjempe bra med frøkna, legger på seg jevnt og mangler bare 40 g før hu bikker fødselsvekta.. Hu har ingen oksygenbehov, ligg bare på cpap for å blåse lit luft i lungene slik at hun kan bruke energien på å vokse og ikke på å puste helt alene .. Men hu greier fint 10 min uten cpap.. Og fornøyelsen går som den skal

Så bra at det går fint med jenta di! :-)

Uff, jeg føler såå med deg!!! Du får bare prøve å tenke at for hver dag som går blir den lille sterkere og sterkere. Så får vi bare håpe ruge-dagene frem til du kan bli overflyttet går noenlunde fort for deg. Blir nok bedre når du kan være nærmere hjemme og få mer besøk. Sender deg mange gode klemmer ihvertfall :)

skjønner kjempegodt at du kjeder deg.. Syns du er kjempeflink som er så tålmodig! Du har fire uker igjen før du får komme til Lillehammer da?

Bra at du har fått snakket med legen, og får en prat med barnelegen etterhvert. Slipper man å ligge å tenke på rare spørsmål :-)
Nei, to og en halv :D 26 uker på tirsdag ;) runder det ned til to og en halv da :p haha

Skjønner godt du kjeder deg, selv om det er for en god sak.. Men godt å få stilt en del spm da, og få svar, tenker det letter litt :) Du er kjempeflink da, hver eneste dag er verdt det for den lille i magen :)

Back
Topp