Kjeder meg

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Slik jeg.. våknet i sted av ei som pressa og nå får jeg ikke sove igjen.. gubben er borte.. kjedlig dette her.. men helldigvis null sammentrekkninger her :-D hjelper vel på å være uthvilt.. gleder meg på frokost jeg :) blir sulten av å bare ligge slik :) krysser fingrene for at jeg får hjem i dag :) det ble mye tull i ett innlegg :p

Nå er jeg innlagt på føden også så kjenner meg igjen der altså. Godt det snart er morgen:) Går det bedre med deg?

Nå er jeg innlagt på føden også så kjenner meg igjen der altså. Godt det snart er morgen:) Går det bedre med deg?
Alt er kjempe fint her, vil hjem:p men får bare håpe det fortsetter slik når dryppet er borte :) det verste er at man bare må ligge her.. blir jo mørbanket av det også..

Det skjønner jeg godt. Jeg var heldig som fikk ha mannen med meg sist, men man blir jo helt utslitt etter det du har vært gjennom. Og det er jo skikkelig kjedelig å bare måtte holde senga i 24t... Håper det går fint når de har skrudd av dryppet og at du får dra hjem:)

Det skjønner jeg godt. Jeg var heldig som fikk ha mannen med meg sist, men man blir jo helt utslitt etter det du har vært gjennom. Og det er jo skikkelig kjedelig å bare måtte holde senga i 24t... Håper det går fint når de har skrudd av dryppet og at du får dra hjem:)
Gubben ligger på fødesenga, men er borte i drømme verden :p tror det har vært litt slitsomt for han også..

Håper du snart får reise hjem igjen da! Men veldig bra at de holder deg der til de vet om det er trygt å sende deg hjem. Tenk om de sendte deg hjem, mens du egentlig burde ha vært der! :)

Håper du snart får reise hjem igjen da! Men veldig bra at de holder deg der til de vet om det er trygt å sende deg hjem. Tenk om de sendte deg hjem, mens du egentlig burde ha vært der! :)
Var det de også sa i går.. litt skummelt siden det er så langt å dra.. og prematur fødsler går ofte raskere..

Absolutt! Har nok blitt mer obs på ting etter to tidligere innleggelser. Du kommer sikkert til å trenge å lade deg opp igjen når du kommer hjem - mye som begynner å snurre rundt etter en slik opplevelse.

Absolutt! Har nok blitt mer obs på ting etter to tidligere innleggelser. Du kommer sikkert til å trenge å lade deg opp igjen når du kommer hjem - mye som begynner å snurre rundt etter en slik opplevelse.
Vi drover å noterer spørsmål i tilfelle fødsel, i tilfelle hjemsendelse osv:)på tirsdag kpmmer storesøster hjem, så da blir det vel full fres uansett :)

Det er nok veldig lurt! Du kan sikkert spørre om du må onn og skekke annenhver uke slik søm jeg må. Vi fikk veldig god informasjon etter sist innleggelse og sa følte vi oss litt tryggere:) når har du termin?

Det er nok veldig lurt! Du kan sikkert spørre om du må onn og skekke annenhver uke slik søm jeg må. Vi fikk veldig god informasjon etter sist innleggelse og sa følte vi oss litt tryggere:) når har du termin?
21. Juli :) enn du? Det var et bra spørsmål, kontroller hadde jeg ikke tenkt på:)

Back
Topp