Kjeder meg

lan77

Elsker forumet
Er utrolig kjedelig å være hjemme fra jobb når kroppen streiker . Ligger på sofaen å gruer meg til å gå på do( burde gå) fordi jeg vet at det vil gjøre veldig vondt pga bekkenet. Den som hadde fri fra jobb når kroppen fungerte 100. "Drøm "

Huff ja.. Er så mye jeg føler jeg burde gjort, men gjør alt for mye allerede for kroppen er skikkelig vrak for tiden.. Utrolig frustrerende for jeg har energien, men rygg og bekken streiker... Håper fysio kan hjelpe meg litt på torsdag.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Huff ja.. Er så mye jeg føler jeg burde gjort, men gjør alt for mye allerede for kroppen er skikkelig vrak for tiden.. Utrolig frustrerende for jeg har energien, men rygg og bekken streiker... Håper fysio kan hjelpe meg litt på torsdag.

Hadde vært enklere hvis det var på et tidspunkt hvor resten av kroppen var redusert også ja. Lykke til på torsdag:-)

Hadde vært enklere hvis det var på et tidspunkt hvor resten av kroppen var redusert også ja. Lykke til på torsdag:-)
Takk takk, tror ikke på noe quick fix, men viss jeg kommer meg der jeg var før jul så blir jeg superhappy :)

Her har jeg rygg og bekken men 0 energi:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp