kjeder meg....................

jannelille

Forelsket i forumet
vurderer å gå å legge meg men......... andre som er oppe??

Å, jada...Ikke lagt meg ennå[:D]

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: Cissi

Ja cissibolla?....hehehe....

Pass på anus-tuttene deres!!

Hva er du blitt syk??
Ingen

Ja, sikkert

ORIGINAL: Tammis

Hvor blir det av klokka??
Sa til gubbenfor en time sidenat klokka snart var 12. Da trodde jeg den bare var halv ellve. Og nå er den snart ett!! Hva skjer!!!!?????

Ja, og snart blir vell kl 03[;)]

har skreve en fødsels historie eg nå ble vist litt lang...........[:)] lyst på en til eg nå[:D]

ORIGINAL: jannelille

har skreve en fødsels historie eg nå ble vist litt lang...........[:)] lyst på en til eg nå[:D]

Bare til å sette i gang det, vettu[;)][:D]

oooyy er kl så mye er kanskje på tide å legge seg da... minsten våkner jo grytidlig på morgenen å best å få de timene på puta som jeg kan[:)] men er jo masse kjekke jenter her da... trives virkelig veldig bra på dette forumet[:)]

Ja, godt med litt søvn før minsten våkner...Bra du trives her[;)][:D]

har lyst jeg men føler liksom at jeg må nyte tiden litt alene med førstemann og..... men å gå gravid er virkelig en herlig tid... føle at noe vokser i magen,er jo helt utrolig[:D]

jomfru historie??? hmmm den må jeg jo lese [:D]

ORIGINAL: bast

Hvorfor tror ingen på min jomfru-historie?...........merkelig[8|]........
Ja ja...natta da jannelille..sove godt[:D]

Ja, merkelig greier

ORIGINAL: jannelille

har lyst jeg men føler liksom at jeg må nyte tiden litt alene med førstemann og..... men å gå gravid er virkelig en herlig tid... føle at noe vokser i magen,er jo helt utrolig[:D]

Hva heter småen din da?

dere kan nå spre humor jaffal........[:D] tjihiii ler meg ihjel... forumer trenger det, noen som kan spre litt humor å humør her så stå på jenter[;)] nattinatt....

Ja, vi liker humor..hehe[:D]
Natta[:)]

Back
Topp