kjeder meg!!

kjærsti

Glad i forumet
hei alle.
jeg er 21 år, gravid i uke 18.. fant ut at jeg var gravid for ca 1 mnd. gikk til legen pga vondt i ryggen, tenkte at jeg var utslitt etter en lang sommer med mye jobbing.. ble sykemeldt 50 % med nødvendig tillrettelegging på jobb.. sjefshurpa ga meg klart inntrykk av at de ikke ville/kunne tillrettelegge jobben for meg,, så nå får jeg svangerskapspenger å går bare hjemme.. sinnsykt kjedelig..
har aldri vært sykemeldt før.. hva skal jeg gjøre på dagene?? noen gode forslag?

Ja det er ikke noko morro å være sykemelt. Eg har vært sykemelt siden uke7 pga kvalme og bekkenløsning. Arbeidsgiver har ingen muligheter for tilretteleggelse (jobber på ambulanse) så eg har berre gått hjemme.
Eg har da 4 barn fra før så eg har hatt mye å gjøre på sånn sett. Ellers så fant eg på å hekle teppe til babyen og så skal eg strikke/hekle en genser til den. Så gik eg i butikken og kjøpte stoff og skal sy sengeteppe til julegave....
Ser på tv, går korte tura, er på babyverden og barnimagen....
Lager god middag til alle når dei kjem heim att fra skole/barnehage/jobb.
Sefølgelig kommer det dager der eg kjeda meg så masse og da som regel finner eg meg en god bok, baker en kake, eller ringer en god venn/slektninger
Lykke til vidare

Back
Topp