Kjeder meg....VIRKELIG.....

LilleOoops

Forumet er livet
Blææææh....
Mannen har ikke vært borte mer enn ett par timer,og jeg går på veggen alt,haha.
Går alltid bra når han er borte,av og på med jevne mellomrom,men er værre når det er en stund siden sist.
Øsj,godt det ikke er mange dagene han skal være borte iallefall,hehe. [8D]

æsj kjedelig, vet ikke hva jeg hadde gjort jeg om han her skulle vært borte i flere dager. da hadde det nok vært mange store hull i veggene her [8|]

meeeen hvis du kjeder deg kan du jo lage avstemming av bildekonken ?
hihi vil stemme jeg :)

ORIGINAL: plex

æsj kjedelig, vet ikke hva jeg hadde gjort jeg om han her skulle vært borte i flere dager. da hadde det nok vært mange store hull i veggene her [8|]

hihi vil stemme jeg :)

Deeet var en god idè! [:D][:D]

Skjønner hva du mener! Her har gubben vært borte en uke nå, og de første par dagene var litt seige ja... Men nå er jeg vant til det, så nå går det helt fint [:)] Du får finne på noe gøy med Alva Serine, så går ettermiddagen fort, og så kan du jo slå ihjel noen timer på BV i kveld [:D]

Haha,nei det skal glufsa få ta [8D]

ORIGINAL: lomittra

Skjønner hva du mener! Her har gubben vært borte en uke nå, og de første par dagene var litt seige ja... Men nå er jeg vant til det, så nå går det helt fint [:)] Du får finne på noe gøy med Alva Serine, så går ettermiddagen fort, og så kan du jo slå ihjel noen timer på BV i kveld [:D]

Har lekt med ho,hehe....
Det blir liksom fort en utslitt mor ut av det,hehe [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: lomittra

Har lekt med ho,hehe....
Det blir liksom fort en utslitt mor ut av det,hehe [8D]

Hehe, det skjønner jeg godt at du blir [:D] Ser ut som hun er ca like gammel som jenta mi, og det er ikke bare bare å henge med nei [8D] Skulle gjerne hatt litt av den energien!

Again, mini her er til utlån altså! Sånn hvis du kjeder deg mener jeg..
*ønsker å kjede meg litt* [:D]

Er sååå glad for at mannen ikke er borte i dager/uker på jobb, ja...! Hadde flydd på veggene her [&:] Får håpe han snart er hjemme igjen da [:)]

Back
Topp