Kjeder meg! Shoppe?

Jippi Ananas

Forumet er livet
Jeg kjeder meg noe vanvittig!  Lurer på om jeg skal bestille meg noen mammabukser. [:D] De unike stretchbuksene mine har blitt litt trange... [8D] Er det noen som har noen gode mammabukser å anbefale? Eller nettsider med brukbare mammaklær? Har litt lyst på snekkerbukse, men lurer på om det er helt ut? [8|] Har ikke sett det på lenge.

Ja, jeg bestilte 3 bukser og 3 gensere fra http://www.ellababy.no/storefront.php

Har på meg den ene for første gang i dag. Så deilig at det ikke strammer når jeg sitter [:)]

Takk for tipset! Forelsket meg i en bukse der, men de hadde ikke str. min [&o] Får kikke innom senere. Fant en jeans og noen topper på HM i går da. [:)]

De selger faktisk snekkerbukser i mammaavdelingen på Lindex, så det er da ikke helt ut. Ellers har jeg akkurat shoppet litt på hm.com, og blakket kontoen litt... Men kjenner godt at det begynner å stramme godt nå. Heldigvis, får jeg si, så slanket jeg meg en god del før jeg ble gravid, så jeg har en del bukser som nå passer rundt magen - og som jeg t.o.m må ha belte på

Vet dem har en del på HM og lindex, flere av mine veninner har vært ganske fornøyd med mammaklærne derifra. har fått klær fra de, men ikke begynt å bruke dem ennå. bruker fortsatt mine egne bukser, de som er lave i livet. må ha belte på også. det er når jeg er på jobb, hjemme er det på med joggebuksene.

Forresten..... glemte å si: Fant noen fine tunikaer i josefssons og på kappahl faktisk. Mye i svart, men det er jo  "in" farge nå fremover.

Eg har handla det meste på H&M... [:)]  Litt på KappAhl, men dei har så dårleg utvalg her! [:'(]

[:)]her i gården tok mamma meg igår med til larvik så dro vi på hm,
fikk noen knall kule bukser, ELSKER den ene!!!!
mamma ville at jeg skulle føle meg fin når jeg er gravid [:)][:)] snille mammaen min[:)][:)] så nå gleder jeg meg til å få litt mage så jeg lan begynne å bruke dem!!

kjøpt meg noen bukser på H&M jeg,kjempe gode... deilig med litt plass

Har bestilt litt klær nå da, bor på bygda så det er litt dårlig med klesbutikker her. [:-] Men neste uke skal jeg på bytur og da skal jeg på lindex å kjøpe snekkerbukse! [:D] Gleder meg til å få de klærne nå altså, for nå er det trangt, og de utgåtte joggebuksene mine er ikke særlig sexy... [8D]

Back
Topp