Kjeder meg :P

Lykkeliten

Glad i forumet
Jeg har aldri vært noe til å strikke eller brodere eller hekle.. Har desverre null interesse for det. Nå har jeg da blitt 100 % sykemeldt.. Å holder rett å slett på å kjede meg ihjel! :P
Til dere andre som er sykemeldt, hva i all verden fyller dere dagene med ? :) Har dere tips om hvordan dagene skal gå litt fortere?
Ender bare opp med jeg går her å surrer å til slutt legger meg, å der ligger jeg da til mannen kommer hjem fra jobb. Er jo ikke så veldig bra det heller :P

Jeg er 100% sykmeldt, men har masse å gjøre :) går hjemme med en aktiv gutt på 18mnd å vi har styra på siden kl 6 i mårrest :)
Alltid noe å finne på her i huset :)
Hadde jeg vært deg så ville jeg ha sovet masse, for det er det jeg drømmer om når jeg dagdrømmer :)
Kunne tenkt meg å ha sovet i 24 timer. Bare tissa å spist litt å lagt meg ned igjen :)
Da jeg gikk med guttungen var det det jeg gjorde, varierte om jeg lå i senga eller på sofaen å angrer ikke et sekund på at jeg brukte de siste ukene på å ta livet med ro :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Jeg ser en del serier på free tv og strikker, da jeg var dårligere leste jeg mye, ikke så aktivt akkurat, men det får da dagene til å gå :)

Jeg strikket litt på kveldene innimellom.. I løpet av ei uke er jeg til fysio en dag (må slappe av litt etterpå, for det er så vondt..) uka her er det jordmortime, og tenkte å få til lunsj med ei venninne den dagen, skal male vinduer på sommerhuset vårt, litt husarbeid, hente i bhg, stelle med hesten, og sånn går dagene.. Mitt beste tips må være at du prøver å være litt sosial før babyen kommer;) når man brått må være hjemme mister man jo litt av den daglige sosiale omgangen med kollegaer, så man må ta ansvar selv, så man ikke bare sover bort dagene ;P

Jeg har vært sykmeldt siden februar. Mannen min er hjemme to, så slipper å vente så lenge. Men prater med familien, driver med litt blomster ute og koser med de to kaninene mine. Jeg får ikke sovet på dagen. Er nærmeste nabo til barneskolen. Og der er det alltid mye bråk.

Jeg har vært hjemme siden februar og må si meg enig meg deg, det er gørrkjedelig. Har fylt dagene med vasking/rydding/sortering osv, men nu har kroppen begynt å jobbe imot og jeg kjenner at jeg må roe meg ned så kynneran ikke går over til prematurerier.
Så jeg kommer sikkert også til å gå i veggen før august er her! :p Ikke klarer jeg å sove på dagen heller..

Jeg er blitt veldig flink til å rydde! Nå skal det bli ryddig i alle skuffer og skap. Og kjøre turer på dynga. Ellers holder jeg på med å strikke et babyteppe( men det er kjedelig med rettstrikk så tar litt tid) du kan jo feks begynne på album til babyen:)

Back
Topp