Kjeder meg litt om dagene...

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ja, jeg går egentlig bare å venter på mini.. Kan ikke gjøre så mye heller da jeg har fått beskjed om å slappe av av jordmor.. Har ganske høyt blodtrykk.. Noen ideer til hva jeg kan finne på..? Hva gjør dere andre som venter?

Har så vondt for å gå akkurat nå at mine alternativer er å holde seg rolig i sofa/stol inne/ ute... Strikking, iPad og tv er underholdningen :P å håper tassen popper ut snart ;)

Her går det i tv-titting, litt klesvask, internett og nå ein av dagane tenkte eg at eg skulle se om eg får baka litt.. Det er jo ikke noe som får BT til å stiga... ;)

Strikke, bake litt, ser tv, FB å babyverden går dagen mye ut på. Å lage middag til mannen kommer fra jobb:)

Blir en del internett, sudoku, strikking og sying.. Håper frøken vil ut snart..:)

ja nå er det lange dager. og så har jeg jo elsteknetta hjemme, så vi må liksom finne på litt. frysern er full av bakst nå og alt av klær er rent til en hver tid...så nå kan godt lillefrøken komme ja.

Kjenner meg igjen :) Har hatt sambo hjemme i ferien og vært litt rundt, men nå er ferien over og det er bare ventinga igjen. Det meste er kjøpt inn, babyklær er vaska og sortert, så nå går det mest i soving, facebook, internett, tv-serier og lydbøker. Også oppdaga jeg jo dette forumet i dag da, så da har jeg litt å ta igjen ;)

Kjenner meg igjen :) Har hatt sambo hjemme i ferien og vært litt rundt, men nå er ferien over og det er bare ventinga igjen. Det meste er kjøpt inn, babyklær er vaska og sortert, så nå går det mest i soving, facebook, internett, tv-serier og lydbøker. Også oppdaga jeg jo dette forumet i dag da, så da har jeg litt å ta igjen ;)
Velkommen skal du være ihvertfall :)

Back
Topp