Kjeder meg en smule!

panterinnen

Gift med forumet
Er så fantastisk lite å finne på her jeg bor..

Hva skal alle dere i helga da?? Noe moro??

Skal bare være hjemme jeg..
Kjæresten holder på å male ute så han jævla styreformannen i sameiet vårt skal bli fornøyd[:'(]
Gruelig irriterende fyr..

Jaja [:)] satser stort på å få solgt leiligheten så slipper vi han..hehe...

Hei på deg panterinnen[:D]

Like lite å finne på her oppe i gokk...
Jeg skal bare være hjemme i kveld og passe på lillegullet og prøve å slappe litt av.
Samboern skal ut på livet med noen kompiser...

Resten av helgen har jeg ikke lagt noen planer for.. blir sikkert å dra på noe slags besøk i morgen.. vi får se...[:)]

Skal dere flytte langt, siden dere skal selge leiligheten?

klem

Ååå, d hørtes godt ut med kyllinggryte[:D] Jeg elsker hvitløksbaguetter over alt på jord....eller.. har vell en sønn og samboer jeg elsker høyere da[:D] Er det han på 4 år som digger ac/dc? hehe..artig me unger[;)]

hehe ja det tror jeg dere har[:D] Morsomt at han er så begeistret for dem da[:D]
Har hørt at jeg digga Elvis da jeg va bittelita pia.. hehe.. Har jo noe fengende musikk da[:)] Er så spent på hvordan Elias kommer til å bli når han blir større.. Håper ikke han blir noe rakkerunge da.. Heller rolig og avbalansert (da slektes han på mora)[:)] Tenk at mitt lille gull på 1 mnd skal vokse å bli stor gutt han også... [:D][:D]

Hihi.. så morsomt at han digger sånn musikk [:)]
Kyllinggryte hørtes litt vel godt ut... blei kjempesulten nå jeg...
Lurer sterkt på hva jeg skal lage til kvelden.. Hva slags kyllinggryte lager du da??

Skal flytte til Drøbak/ski område.. Bor like ved Askim nå..
Håper snart vi får solgt leiligheten. Tar litt tid siden vi bor på bondelandet.

Nå har jeg og mitt lille nurk akkurat bada sammen, er så kos atte [:)]
Så har han fått på seg ole brum pysjen og spist kveldsmat.. Nå tror jeg han må sove her, gnir seg en del i øyene [:)]
Er såååå søt vet dere... hehehe...

ååå så kos å bade sammen!!! det vil jeg også gjøre... men vi har bare dusj vi....[:(]

hehe okei.. samme her.. ikke mye flink på annet enn poseting..
Men jeg har ikke noen poseting i dag så lurer fælt på hva jeg skal lage i dag [8|]
Noen som har forslag kanskje????

vanskelig å se for seg at noe så lite og vakkert skal kunne havne på kjøret da! ser for meg at han blir en velloppdragen hærlig gutt..hehe..lov å håpe da[:D]

Back
Topp