Kjeder dere dere?

Mimmis88

Andre møte med forumet
Jeg ble 100% sykemeldt denne uken. Og jeg kjeder meg såååå masse av å bare sitte/ligge/stå (ja,for det er det jeg må med bekkenløsningen).
Så lurer på om det er fler som kjeder seg? Hva gjør dere på dagtid? Noen som har hobby tips?
Jeg klarer jo ikke husarbeid(da kunne jeg jo vært på jobb).
Vurderer snart å ta fra hverandre legoen til storebror bare for å bygge den opp igjen. Haha!

He vert det siden i sommer. Kjenner det begynner å bli kjedelig. Så snur jeg døgnet som ikke er bedre igjen, men dårlig uvane. Er ril tider dårligst på morningen og utover ettermiddagen før jeg kommer meg. Syns det er så mye bedre å bare legge seg og sove det bort enn og ver våken.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Var også sykemeldt i hele forrige uke pga rygg/bekken. Da fikk jeg gjort såååå mye som jeg ellers ikke hadde fått gjort fordi jeg ellers har ligget langflat etter jobb tidligere. Fremkalt x antall bilder, gjort ferdig alle fotoalbumene som jeg har hatt på agendaen siden i fjor, vasket babytøy, sett serier i senga, skrevet masse i graviddagboka mi, ordnet spilleliste til føden, skrevet bla fødebagliste, fadderliste osv, puslet litt hjemme (akkurat flytta) osv. Høyst nødvendige og hyggelige ting :-) Første dag i jobb idag, gruer meg litt. Ved mye fysisk arbeid blir jeg vel ikke å kunne gå i kveld etter jobb. :-/

Sent from my iPhone

Jepp. Kjenner meg igjen der. Vært sykmeldt siden mai og fått svangerskapspenger siden juli.. nå har ettåringen begynt i barnehagen og.. har ikke noe spesielt jeg gjør. Orker ikke mye. Tvinger meg til å gjøre rent en gang i uka. Ellers må jeg hente/levere snuppa, så er ofte sliten etter det. Alt er omtrent klart til babyen kommer. Så slapper mye av... spiller litt og ser på film/tv , sove.. blir og en tur i svømmehallen i ny og ne eller bytur..

Sent from my HUAWEI P7-L10 using BV Forum mobile app

Har vært sykmeldt siden mars, får gjort litt hjemme men konstant kvalm så alt går i sirup. Trøtt så sover mye. Rekker ikke kjede meg egentlig, men skulle mye heller vært frisk og rask gravid med energi og i jobb! Var innom jobb noen timer i går, sjekka mail etc. Lå rett ut etterpå.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg har skole som jeg prøver å følge opp, men utenom det kjeder jeg meg mye ja. Er skikkelig rastløs, men ikke i form til stort mer enn å gå på butikken. Kjeeedelig!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg er ikke sykemeldt, men permitert fra studier. Har merket det er litt ekstra stille nå som de andre er tilbake i jobb/på skole men kjeder meg ikke. Har gutten min på 2,5 hjemme da vi ikke har bhg-plass her enda, så det er nok å gjøre/finne på :)

Her går det mye i BV og serier. Har lest flere bøker og burde strengt talt begynt å strikke litt til lille :)

har ikke tid å kjede meg selv om jeg er sykmeldt siden april. Hekler når jeg sitter på sofa (dåpskjolen til babyen) , når jeg må stå litt da rydder i kommoder, seksjonen i stua osv, går små turer 15-20 min, så er jeg på behandling hos fysioterapeut.
Ellers driver jeg som hobby med Mary Kay.
Så studerer jeg deltid/nett
Har et barn som fylte 3 år i går ;) - han er i bh fra 9 til 15 :)

Jeg har ikke tid til å kjede meg. Har vært sykemeldt i 3 uker nå. Holder på med noen nettstudier, som jeg ligger litt etter med pga kvalmen de første 4 mnd. Så har mye å ta igjen der. Problemet er bare at jeg sovner hver gang, så studiene mine går rimelig tregt for tiden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke sykemeldt pt, men redusert ifht hva jeg kan gjøre pga bekkenet så mer fritid enn vanlig. Jeg har begynt på julegavene.
Har termin 15/11 og det kan jo gå over - vil nyte tiden med den lille og ikke stresse for mye med annet da, så planlegger å ha de fleste ferdig til permisjonen starter så kan jeg bruke siste ventetida med innpakking.

Ikke sykemeldt pt, men redusert ifht hva jeg kan gjøre pga bekkenet så mer fritid enn vanlig. Jeg har begynt på julegavene.
Har termin 15/11 og det kan jo gå over - vil nyte tiden med den lille og ikke stresse for mye med annet da, så planlegger å ha de fleste ferdig til permisjonen starter så kan jeg bruke siste ventetida med innpakking.
Det er lurt :) jeg må begynne ned gaver også :)

Back
Topp