kjedeligste husarbeidet?

Trillemor82

Forumet er livet
Ja.. hva er det kjedeligste dere vet i huset damer??

Her er det definitivt å parre sokker... jeg virkelig HATER det!!
Så sokkene blir som regel liggende i en pose til mamma kommer på besøk.. hun elsker det.. lurer egentlig på om hun virkelig er mammaen min...???

Jeg kjøper heller nye sokker enn å parre dem.. han jeg bor med er ikke videre fornøyd med den løsningen.. men han parrer dem ikke han heller.. så da kan han bare ti still! :)

ps: jeg parrer om de henger på samme snor eller er i samme trommel altså.. det er når en blir liggende og en blir vasket en annen gang det stopper seg ;)

jeg synes sokkeparing er helt greit, det kunne jeg gjort hele dagen, om det betød at jeg aldri mer måtte støvsuge - det HATER jeg nemlig... ikke bare at jeg synes det er kjedelig, jeg blir direkte agressiv når jeg holder på - hver gang slangen snurrer seg eller støvsugerhodet ikke går under et møbel eller bøss sitter igjen på gulvet får jeg hetetokter

hehe.. jeg blir også direkte aggressiv... av sokkeparring.. jeg ser rødt hver gang jeg ser en sokk uten makker... åå.. hater det! :)

morsomt, for sokker plager meg ikke nevneverdig (bortsett fra om det er 30 sokker som har liten variasjon på temaet sort... så nå handles det sorte sokker som har et eller annet symbol eller noe på skaftet, så man kan skille dem - single sokker legges i en boks på vaskerommet, og med jevne mellomrom går jeg gjennom den og får paret dem som ligger der)

jeg legger også single sokker i en boks på vaskerommet.. så går mamma gjennom dem når hun er her.. :P jeg nekter jo...! :)

mine sokker er som regel sjelden like... eller parene er jo like.. men de har en logo eller noe på seg. m handler sokkene sine på dressmann.. der er alle like.. så hans er forsåvoidt greie....
jentene sine.. de forsvinner hele tida.. og er ofte makkerløse... :P sååå de er jeg ikke veldig glad i.. de blir ofte liggende i den boksen... :)

Støvsuge.. .blææææææææææ kjedelig!

Forresten.. jeg syns det er helt topp med sokkeparring!!!! Gjør meg ikkeno!

Vaske do! Jeg har faktisk aldri gjort det èn eneste gang... Jeg klarer ikke tanken engang!

SuperBerta skrev:
Vaske do! Jeg har faktisk aldri gjort det èn eneste gang... Jeg klarer ikke tanken engang!

Skjønner hva du mener, men det blir litt som å si at man ikke liker mat man aldri har spist... for du synes vel ikke dovasking er KJEDELIG, du synes det er EKKELT... dovasking er ikke en favoritt, men det er ikke kjedelig - det er jo fort gjort og man ser resultatene raskt... helt greit synes jeg

Vaske gulver!!!!! Det er det kjedeligste jeg vet om!!!!!!!!
Sokkeparring er helt greit. Alle sokkene til mannen er enten sorte eller med Simpsonmotiv på, så de er greie. Mine er som regel mønstrete, og Linnea sin er jo ikke like store som mine....enda
Tror faktisk ikke jeg har mistet mer enn 4-5 sokker siden vi kjøpte maskinen for 7 år siden. En snill maskin altså

Vaske opp!!!
Jeg har ikke oppvaskmaskin, så det må gjøreshar veldig lite kjøkken med kun 1 kum, så her må det fort vaskes opp 2 ganger hver dag. Hater å lage mat om det renner over i kummen med oppvask.

Vaske gulv er også drit kjedelig.Støvsuge gjør meg ingenting.
Vaske do går fort.

Back
Topp