Kjedelig...

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Åååhh! Nå har jeg vert innlagt for andre gang på sykehus pga blødninger.. Og jeg er KJEMPEREDD! Har fått UL hver gang og de har sett at barnet har det bra, hjertet slår og den koser seg som bare det.. Men dette tærer virkelig på nervene! Er sendt hjem igjen nå, for eneste jeg kan gjøre er å slappe av, men det er lettere sagt en gjort..! Det blør enda litt, men mindre og mindre..

Er det noen andre som har hatt det slik? Den forrige gangen jeg ble lagt inn var kun ei uke siden.. Springer jo på do å sjekker i tide og utide.. Åååhhh.. Det skal jo sies at jeg ikke har noen smerter da.. Legene sier jo at det er et bra tegn..

Nei UFF.. Får vel bare ligge her på sofaen å grue meg til neste gang jeg springer på do for å sjekke.. [:'(]

Hadde det sånn fra uke 20 til 37 sist jeg var gravid.
Send meg gjerne en PM hvis du lurer på noe.[:)]

Godt å høre at det har skjedd med andre og.. Har skjedd 2 ganger på 8 dager her.. Håper det roer seg altså! Orker ikkje å gå sånn resten av svangerskapet.. Kommer til å bli ødelagt!

Men så lenge den lille i magen har det fint, så kan jeg jo bare roe meg ner.. [:)]
Men så var det da viss det skjedde igjen.. Hmm.. Får bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer..! Takk for svar!

Huff! Skjønner at du bekymrer deg når du blør. Har ikke opplevd dette, men ville bare sende deg masse tanker. Håper alt går bra. Det ser jo sånn ut siden ultralyd viser at alt står bra til !

Håper alt går bra og håper du klarer å slappe av etterhvert. Kanskje du kan snakke litt ekstra med jordmor om at du bekymrer deg?

Lykke til i allefall!
Klem, M 

*sukk*
Da var den første natta overstått, men ikke uten blødninger.. Er ikke fullt så redd i dag da for det viste seg jo at alt var bra i går, men likevel..
Får krysse fingrene for at det gir seg i dag/kveld.. Viss ikke så drar jeg til jordmor i morgen og prater med ho.. Forrige gang jeg hadde blødning gav det seg dagen etter da, så vi får se..
Skal ikke vere sånn som dette! [:(] Blir gaaaaal!
Takk for tanker og lykkeønskninger!

Jeg hadde blødninger i uker 13, våket om morgen av at det var vått i sengen, hadde ingen smerter, men blødde veldig masse frisk rødt blod. Ble sendt på ultralyd, siden legen jeg gikk til da ikke kunne høre fosterlyden. Å så redd jeg var. Men heldigvis sto det bra til med den lille. Fikk blødninger igjen i uke 16 og blødde slik man kaller spotting i 14 dager og etter det gav det seg og så ikke mere blod senere i svangerskapet. Heldigvis er det er positivt tegn når man ikke har smerter. [:)]

Godt å lese at andre også har vert gjennom dette.. Kan bli nerverak av mindre.. Men jeg har ikke vondt, og det blør jo mindre nå enn i går da.. Må vel bare prøve å tenke positivt, og trøste meg med at babyen har hatt det bra på begge ul jeg har fått!

Hei. Jeg hadde 2 blødninger tidlig i svangerskapet. Og to tegningsblødninger. Dette viste seg å komme når jeg skulle hatt mensen. Ble livredd hver gang, men det eneste jeg fikk beskjed om var å ligge rolig å slappe av i en to tre dager.
Jeg er nå 36 + 3 uker på vei, så dette har gått bra.
Skjønner godt at du er engstelig. Lykke til. Krysser fingrene for at det går bra for deg og.
Klem fra Cathrine

Hei, jeg ble sendt til sykehus pga.sterk blødning i uke 18+3.Det ble påvist delvis forliggende morkake. Ei uke uten blødning og så ei uke med ny spotting. Har vært blodfri nå i 10 dager. Fikk beskjed om at morkaka er på vei oppover[&:] Dette er jo bra.
Legen min sa at det er noen som blør med jevn mellomrom hele svangerskapet så det er ikke så farlig.

Sa de noe om årsak?

Hilsen[:)][8|][:)]

Har ikke fått vite noe årsak nei.. De finner det ikke ut.. Får kanskje vite noe mer da vi skal på ordinær ul i tromsø..
Det har nå ikke gitt seg enda..! Er på 4.dagen med blødninger nå, men får bare vere glad for at det ikke øker på eller at jeg har vondt.. Jordmora og sier det er ikke uvanlig, men det hjelper meg fint lite for jeg er like redd for det.. [:(]
Krysse fingra for at det kan gi seg snart!!!

Back
Topp