Åååhh! Nå har jeg vert innlagt for andre gang på sykehus pga blødninger.. Og jeg er KJEMPEREDD! Har fått UL hver gang og de har sett at barnet har det bra, hjertet slår og den koser seg som bare det.. Men dette tærer virkelig på nervene! Er sendt hjem igjen nå, for eneste jeg kan gjøre er å slappe av, men det er lettere sagt en gjort..! Det blør enda litt, men mindre og mindre..
Er det noen andre som har hatt det slik? Den forrige gangen jeg ble lagt inn var kun ei uke siden.. Springer jo på do å sjekker i tide og utide.. Åååhhh.. Det skal jo sies at jeg ikke har noen smerter da.. Legene sier jo at det er et bra tegn..
Nei UFF.. Får vel bare ligge her på sofaen å grue meg til neste gang jeg springer på do for å sjekke.. [:'(]
Er det noen andre som har hatt det slik? Den forrige gangen jeg ble lagt inn var kun ei uke siden.. Springer jo på do å sjekker i tide og utide.. Åååhhh.. Det skal jo sies at jeg ikke har noen smerter da.. Legene sier jo at det er et bra tegn..
Nei UFF.. Får vel bare ligge her på sofaen å grue meg til neste gang jeg springer på do for å sjekke.. [:'(]