Kjedelig?

tessi79

Betatt av forumet
Noen som har sagt at det må bli fryktelig kjedelig å ha et år "fri" fra jobben i permisjon, men jeg har ikke hatt tid til et eneste kjedelig øyeblikk... Kunne gjerne hatt tid til det, men... Noen som ahr tid til å kjede seg?

I grunnen ikke nei, syns jeg har noe å henge fingrene i hele tiden.
Føler av og til av døgnet ikke har nok timer.
Gleder meg til å begynne å jobbe igjen men nå så nyter jeg tilværelsen her hjemme[:D]

Ja herregud som tiden flyr mye jeg skulle gjort som jeg ikke rekker....Men skal ikke klage[:D] Kunne godt gått hjemme to år til[:D]

Har bestandig noe å henge fingrene i..
Men til tider kjenner jeg faktisk at det kunne vært godt å jobbet også....
Skjønner ikke helt hvorfor kroppen min vil det, for storkoser meg jo hjemme med Aleksander[:)]

ORIGINAL: nannaanita

Ja herregud som tiden flyr mye jeg skulle gjort som jeg ikke rekker....Men skal ikke klage Kunne godt gått hjemme to år til

Signerer! Men hadde jeg ikke funnet på ting å gjøre hele tiden hadde jeg dødd! Orker ikke sitte på rompa hele dagen!

Samme her. Må finne på i alle fall en ting hver dag. Gå en tur, dra på besøk, handle osv. Synes dagene går veldig fort. Rart og ikke jobbe, men også deilig. Dagene går vanvittig i surr. I dag trodde jeg nemlig det var søndag[:D]. Vi koser oss masse, og tiden går veldig fort. Lillegutt er snar 3 mnd og jeg lurer på hvor den tiden har blitt av.

Back
Topp