Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med vilje ?Helt enig! Jeg pumper mindre og mindre for tida,så snart er det vel tomt.
Sorry skal ikke gjennta segIkke klag, i det minste har dere melk! Jeg fikk ikke melk uansett hvor flink jeg var til å pumpe... økedøgn i ei uke hjalp heller ikke... så er vist ikke selfølge at man får melk :O
Men håper det blir bedre neste gang
Sorry skal ikke gjennta seg
Hadde nesten ikke melk med storebror, og han tok ikke puppen. Så jeg vet hvordan det er andre veien.
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Ja det er noe helt annet denne gang så ikke ta sorgene på forskudd!åh... så da er det håp for meg me nr 2?
Litt redd for at jeg ikke får melk me de andre heller....
Ja det er noe helt annet denne gang så ikke ta sorgene på forskudd!
Blir antakeligvis KS på meg ogsåneida, skal ikke gjøre det men neste gang er det godt muli det blir planlagt KS... i all fall slik det ser ut nå... :O
åh? kan jeg spørre hvorfor?Blir antakeligvis KS på meg også
Huff, hvilken grad fikk du?Fordi jeg revna så mye... Er nå i en risikogruppe, så det blir ihvertfall vurdert i neste svangerskap. Er ikke verdt å gå igjennom en fødsel om komplikasjonene kanskje til og med blir verre enn nå.
Jeg har ikke angst for å føde,for jeg syns ikke det var så vondt, men er ikke interessert i å kanskje ikke bli helt bra neste gang.
3b, og måtte operere. Jeg kjente ingenting av det, og jeg syns aldri fødselen var helt uholdbar, men det er jo litt kjipt i ettertid.. Har enda ikke helt kontroll på å stoppe å tisse når jeg først har begynt liksom..Huff, hvilken grad fikk du?