kjedelig!!!

jc

Gift med forumet
Det er sååå kjedelig å pumpe!! Men snart er begeret fullt :-)

Helt enig! Jeg pumper mindre og mindre for tida,så snart er det vel tomt.

Helt enig! Jeg pumper mindre og mindre for tida,så snart er det vel tomt.
Med vilje ?

Jeg pumper en gang etter han har lagt seg, for han sover lenge og jeg får spreng.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Litt med vilje ja. Har full pumpa meg i 4 måned nå, og det begynner å tære litt på. Man blir så låst og det er så slitsomt og alltid måtte hjem el finne etbegnet sted for å pumpe.. Har begynt å gi litt erstatning nå, så det blir vel helt slutt på pumpinga snart...

Ikke klag, i det minste har dere melk! :) Jeg fikk ikke melk uansett hvor flink jeg var til å pumpe... økedøgn i ei uke hjalp heller ikke... så er vist ikke selfølge at man får melk :O

Men håper det blir bedre neste gang :)

Har litt lov å klage når jeg har pumpa 3-4 time hver eneste dag i 4 mnd

Jenta ville ikke puppen, så det er ikke no selvfølge at de tar pupp selv om man har melk heller.. Vet ikke riktig hva som er værst jeg.. Jeg har ihvertfall hatt det ganske tøft

jo klart det er lov å klage om babyen ikke vil ta puppen, da ammer man jo ikke... men er vel litt bedre med melk en ikke melk:) Man føler ser jo litt som ei melkeku når man pumper^^ pumpet i 6 uker før jeg ga opp... syns enda det er trist:( men lillegulle har det bare bra fordeom:)

Ikke klag, i det minste har dere melk! :) Jeg fikk ikke melk uansett hvor flink jeg var til å pumpe... økedøgn i ei uke hjalp heller ikke... så er vist ikke selfølge at man får melk :O

Men håper det blir bedre neste gang :)
Sorry skal ikke gjennta seg ;)
Hadde nesten ikke melk med storebror, og han tok ikke puppen. Så jeg vet hvordan det er andre veien.
:)

Sorry skal ikke gjennta seg ;)
Hadde nesten ikke melk med storebror, og han tok ikke puppen. Så jeg vet hvordan det er andre veien.
:)

åh... så da er det håp for meg me nr 2? :P

Litt redd for at jeg ikke får melk me de andre heller.... o.O

åh... så da er det håp for meg me nr 2? :P

Litt redd for at jeg ikke får melk me de andre heller.... o.O
Ja det er noe helt annet denne gang:) så ikke ta sorgene på forskudd!

Pumpa i 3 mnd med eldste før ammingen var i boks, denne gangen har eg ikkje tatt i ei pumpe, og håpar eg slepp det og! Syns det var ufattelig stress og kjedelig å pumpe! Mest fordi eg stressa veldig med at han måtte få akkurat så mykje som det sto på skjemaet eg fekk med meg heim....

Jeg synes det er dritkjedelig å pumpe, og jeg er så glad for at mine har tatt puppen. Storebror plagdes litt i starten, da pumpet jeg i to uker. Det var evig nok :p denne gangen har jeg kun pumpet fordi han skulle være hos barnevakt.

Det er ikke det at jeg syns det er så kjedelig egentlig..jeg har jo gjort det med glede og for at vesla skal få det best mulig.., men det er tungt å være så låst til det, og alltid gå å være redd for at jenta ikke skal spise opp mm jeg har varmet opp, alltid være redd for at man ikke har melk nok i kjøleskapet, alltid måtte pumpe når det er andre gjøremål man skulle gjort, og det værste av alt tanken på at hun ikke ville ta puppen når jeg hadde så mye melk. Alle forutsetningene var jo der for at vi skulle få de til, men med en kinkig start ble det ikke sånn.. Dette har jeg jammen grått mye over for jeg ønsket så veldig å amme..dette var noe av det jeg gledet meg mest til. Jeg gikk utallige runder med meg selv før jeg begynte å gi mme, og den sto i skapet her i flere uker før jeg valgte å gi.. men når det begynte å gå ut over vett og forstand og humør tok jeg en tlf til helsesøster og hun sa at nok var nok og at jeg hadde vært flink lenge nok nå, og at hun støttet meg fullt ut..
Håper virkelig at det blir bedre neste gang og at man får det til..

Ja det er noe helt annet denne gang:) så ikke ta sorgene på forskudd!

neida, skal ikke gjøre det:P men neste gang er det godt muli det blir planlagt KS... i all fall slik det ser ut nå... :O

Fordi jeg revna så mye... Er nå i en risikogruppe, så det blir ihvertfall vurdert i neste svangerskap. Er ikke verdt å gå igjennom en fødsel om komplikasjonene kanskje til og med blir verre enn nå.
Jeg har ikke angst for å føde,for jeg syns ikke det var så vondt, men er ikke interessert i å kanskje ikke bli helt bra neste gang.

Fordi jeg revna så mye... Er nå i en risikogruppe, så det blir ihvertfall vurdert i neste svangerskap. Er ikke verdt å gå igjennom en fødsel om komplikasjonene kanskje til og med blir verre enn nå.
Jeg har ikke angst for å føde,for jeg syns ikke det var så vondt, men er ikke interessert i å kanskje ikke bli helt bra neste gang.
Huff, hvilken grad fikk du?

Huff, hvilken grad fikk du?

3b, og måtte operere. Jeg kjente ingenting av det, og jeg syns aldri fødselen var helt uholdbar, men det er jo litt kjipt i ettertid.. Har enda ikke helt kontroll på å stoppe å tisse når jeg først har begynt liksom..

Back
Topp