Kjedelig ventetid

Nov08juni10nov17?

Flørter med forumet
Har termin på lørdag og no er det meste klart til babyen (mangler en pakke med bleier) kjenner tolmodigheten er en prøvelse fortiden... hva fyller dere dagene med?

Mener selv å huske denne lange siste vente tiden selv :Heartpink Kos deg masse, sov mer og nyt stillheten de siste dagene:Heartpink

Har enda 13 dager igjen. Har det sånn at jeg godt kan få han ut nå. Men i løpet av denne uka flytter vi inn i huset :) så håper jo at han blir inne en stund til allikevel [emoji14] har mer enn nok å fylle tiden med deneste dagene med vasking og utpakking. Og oppi alt skal man ha tid til å slappe av og samle krefter også [emoji14]

Tar det helt med ro her, pakket sykehusbagen å prøver å få vasket alt av klær til oss andre, vet det blir mye babyklesvask om et par ukers tid :) sover når jeg kan å føler for det for jeg vet det blir lenge til neste gang + at jeg vil gjerne være uthvilt når det starter. Denne gangen kontra forrige svangerskap prøver jeg så godt som mulig å nyte de siste dagene da jeg akkurat nå tror at dette blir andre å sistemann hos oss :) nyter tiden med kommende storesøster da det kan fort bli en stund til det blir noe alenetid for meg og henne igjen :) Ellers vasker jeg i kriker å kroker når jeg føler jeg har energi til det så slipper jeg å ha så grundig førjulsvask nå det ikke er så lenge siden sist :)

Koser meg og slapper av med permisjon. Kaffe med venninner, sover når jeg klarer, rydder og vasker rundt i huset og ser over ting som er klart. Heldigvis har mannen tatt over mye her hjemme denne siste uken slik at jeg faktisk kan slappe av litt!

Har termin på lørdag og no er det meste klart til babyen (mangler en pakke med bleier) kjenner tolmodigheten er en prøvelse fortiden... hva fyller dere dagene med?
Jeg sover.... :p og så småsyssler jeg med litt ting på kveldstid... blir vel ferdig til slutt med ting...

1 uke til termin og utålmodigheten vokser selv om jeg egentlig har hatt nok å henge fingrene i de siste ukene..

Prøver å komme meg ut av huset nesten hver dag, det kan være noe så enkelt som å ta bilen en tur på butikken og handle mat f.eks.. Bare det å komme seg ut og se litt annet enn husets 4 vegger gjør godt når man går rastløs hjemme

Ellers har det vært mye tid til å være sammen med familie de siste dagene, og soving på soffaen på dagtid for å ta igjen tapt nattesøvn.

3 dager igjen til termin nå, så håper jo ikke ventetiden blir så mye lenger :happy:

25 dager igjen her og synes tiden går så utrolig fort samtidig som jeg bare vil ha henne trygt ut. Har enda en del småting å til babyen og ellers så baker jeg, ser på tv eller gjør noe utenfor huset. Kommer an på formen og så passer jeg på å hvile en del også. Prøver egentlig bare å gjøre det jeg vil og nyte de siste dagene før vi blir foreldre :)

Har også termin på lørdag. Jeg fyller dagene med å være med de to andre barna, sover når de er på skolen og vasker/rydder.
Ellers ligger jeg på sofaen når modningsmertene står på. Blir en del serier da..

Spennende om vi får barn i natt, på selveste halloween :blackalien::blackalien:

Jeg er heltidsstudent. Så dagene fylles med det jeg orker av studering. Mye tid ellers går til husarbeid, middagslaging, lek og stell av kommende storesøster, og så skal samboeren ha tid også. Har også et veldig stort behov for hvile, så syns egentlig dagene går ganske fort..

Her fyller jeg dagene med trening, baking, vask av hus og tøy til både oss og mini, tid med venninner som har fri eller er i permisjon og skal gjøre meg ferdig med julegaver :)

Her fyller jeg dagene med trening, baking, vask av hus og tøy til både oss og mini, tid med venninner som har fri eller er i permisjon og skal gjøre meg ferdig med julegaver :)
Trener du enda?

Trener du enda?
Ja :) Styrke og litt kardio på ellipsemaskinen, samt mobilisering. De dagene jeg har overskudd selvfølgelig, men prøver å få til 3 ganger i uka

Back
Topp