Kjedelig utvalg.

JPSK

Elsker forumet
Ja jeg er en som liker masse friske og spreke farger på barneklær jeg da. Pasteller syns jeg er gørr...

Syns det er alt for dårlig utvalg i sånne type babyklær. Vet jeg er sær, men..

Polarn og Pyret har en del kjekke farger på babygearet. I like! Liker rocka-stil jeg..

Flere som syns pastell er rimelig pyton? ;)

Er glad i farger jeg og, gjerne litt retro funkis inspirert. Har ikke funnet så mye av det enda, men har ikke leita hardt heller. Vet jeg har funnet en del morsomme klær på lindex tidligere når jeg har kjøpt gaver til andre, men ikke vært innom noen lindexer nå så aner ikke hvordan utvalget er.

16.02.14 <3

Syns det dukker opp kule ting innimellom alt, både på Lindex, Cubus og HM.. Men sånn alt i alt, så syns jeg det meste som fins er oppgulp i pastell. Vet Joha har hatt noe sprek ull innimellom. Blir vel mest ull i begynnelsen siden vi får vinterbarn.

Flott med farger - men er det knallfarger holder det med ett ensfarget plagg. Blir for mye når alt skal ha skarpe farger. Både barn og voksne påvirkes jo av skarpe farger rundt seg.

Polarn og pyret har mye sterke farger ja! Jeg liker forøvrig søte små barneklær og har ikke noe imot pasteller. Jeg blir mer irritert over at gutteklær ofte er kjedelig, striper, tall og ensfarget. Jeg vil ha søte små figurer! Biler, bamser, mikke, ole brum osv. Det kan være vanskelig å finne!

Flott med farger - men er det knallfarger holder det med ett ensfarget plagg. Blir for mye når alt skal ha skarpe farger. Både barn og voksne påvirkes jo av skarpe farger rundt seg.

Jeg mener ikke sånn selvlysende el noe. Men farger som svart, grønt, rødt, orange, brunt, turkis osv er ikke lett å finne til de helt små syns jeg? Jeg påvirkes i positiv retning av farger i allefall. :) Ikke det at svart er en farge sådan, men jeg liker den rocka stilen da.

Jeg mener ikke sånn selvlysende el noe. Men farger som svart, grønt, rødt, orange, brunt, turkis osv er ikke lett å finne til de helt små syns jeg? Jeg påvirkes i positiv retning av farger i allefall. :) Ikke det at svart er en farge sådan, men jeg liker den rocka stilen da.
De har klær med klare farger (ikke duse) på hm nå. Har ikke vært å kikket så mye rundt nå enda, men så det på nett. Jeg som får jente nå er ikke veldig glad i sånn rosa som nesten er hvit, sånn utvaska liksom. Tror jeg kommer til å lete etter røde klær når hun blir eldre om de ikke har en ordentlig rosafarge.

De har klær med klare farger (ikke duse) på hm nå. Har ikke vært å kikket så mye rundt nå enda, men så det på nett. Jeg som får jente nå er ikke veldig glad i sånn rosa som nesten er hvit, sånn utvaska liksom. Tror jeg kommer til å lete etter røde klær når hun blir eldre om de ikke har en ordentlig rosafarge.

Jeg liker ikke rosa, bortsett fra knallrosa. Hehe. Så stakkars lille pike hvis det er dét som gjemmer seg i magen min... ;) da må hun arve storebror sine klær, og uansett minimalt rosa/lilla.. Men storebror har på den annen siden minimalt med blått også. Går i de overnevnte fargene. Men hvis det blir en jente så skal hun få sløyfe i håret da. Hehe! Takk for tips, skal se på HM nett. :)

Jeg liker ikke rosa, bortsett fra knallrosa. Hehe. Så stakkars lille pike hvis det er dét som gjemmer seg i magen min... ;) da må hun arve storebror sine klær, og uansett minimalt rosa/lilla.. Men storebror har på den annen siden minimalt med blått også. Går i de overnevnte fargene. Men hvis det blir en jente så skal hun få sløyfe i håret da. Hehe! Takk for tips, skal se på HM nett. :)
Rødt er fint da! Men det er ikke så mye av det da :( Og knall lilla kanskje? Jeg brukte mest mintgrønn på gutten min, likte ikke lyseblå. Hvertfall ikke mørkeblå ;)

Jeg synes der er fint med pastellfarger og litt duse farger når barna er babyer og heller mer farger på klærne når de blir større :)

Termin 27/2-14 med første frø <3

Rødt er fint da! Men det er ikke så mye av det da :( Og knall lilla kanskje? Jeg brukte mest mintgrønn på gutten min, likte ikke lyseblå. Hvertfall ikke mørkeblå ;)

Mørkeblå er den verste fargen jeg vet.. Hehehehe. Når jeg ser små søte gutter i matrosdress så får jeg frysninger. Æsj! Hehe. ;) Knallilla liker jeg, spesielt i kombinasjon med brunt. Elsker brunt sammen med lilla, turkis, rødt eller orange. :)

Men det finnes jo sååå masse fint!
Krutter, Småfolk, Po.P, meandi, Lindex har jo alt det fine fra Littlephant nå, kjøp på Epla.no.
Guttene våre har ikke hatt ett plagg i pastell, bare masse fine farger :)

Jeg liker både pastell og sterke farger, det kommer helt anpå plagget egentlig:) og alt med måte!

Venter et lite gull i februar 2014!

Back
Topp