Kjedelig start på morgenen..

martesofie

Glad i forumet
Lillesøsteren min på 12 år skal bo hos oss denne uken, da mamma skal på klassetur med klassen sin :) Det jeg våknet av kl. 7 idag var at jeg syntes jeg hørte noen spy.. Jeg går på rommet hennes og jada, der ligger hun å spyr stakkars :s Så da må jeg bare være hjemme sammen med hun idag! Vet det er litt egoistisk, men kjenner at jeg er litt nervøs for at hun smitter meg altså.... Skal jo på UL på onsdagen og skal være frisk da :p Men det får jeg bare ta som det kommer ! Idag skal den syke pleies og fores, så satser vi på at hun kommer seg fort igjen [:)]

Uff ja det der er kjedelig å få! Håper dere holdere dere friske og husk å vaske godt så går det nok fint!

ORIGINAL: rosarose

Uff ja det der er kjedelig å få! Håper dere holdere dere friske og husk å vaske godt så går det nok fint!

[:)]

ånei! Det hørtes ikke ut som en bra morgen nei! Håpe hun blir bedre snart da, og at du slipper unna! :)

ORIGINAL: Arielle

Uff da.. Hun setter nok veldig pris på at du vil være hjemme med henne :) Snill du er! Du får stelle godt med henne så hun blir fort frisk, så satser vi på at du berger!! :)

Husker selv hvor kjedelig det var å ligge hjemme alene når man er syk, godt å ha noen som steller med deg :) Nå sover hun tungt på sofaen! Har vært å handlet inn cola, salte kjeks og saltstenger som hun skal få når hun våkner :p

Håper også jeg berger meg! Så lenge jeg får det etter onsdagen, så er det egentlig ikke så nøye :p

ORIGINAL: Arielle

Uff da.. Hun setter nok veldig pris på at du vil være hjemme med henne :) Snill du er! Du får stelle godt med henne så hun blir fort frisk, så satser vi på at du berger!! :)

signerer denne og håper hun blir bedre og at du slipper å gå gjennom dette.

Går nok bra dette.[:)]
Pass på å vaske hender'n godt[:)]

Tipper søstra di setter stor pris på at duller og steller med henne.[:)]

Jeg vasker hendene godt og holder pusten når jeg skal bytte bytte vann i spybøtta :p Fikk brukt litt tid på å vaske kjøleskapet, så nå er det så rent som det ikke har vært siden det var nytt [:)] Så kom da noe godt ut av at jeg måtte være hjemme idag :p

Back
Topp