kjedelig spm men.... stelleveske??

Meena

Flørter med forumet
da man lager en tråd om noe så trivielt som stelleveske... Bør man ha det eller er det andre store vesker som funker like fint, som kan festes på vogna? Har en brukt Stokke Trailz... Hva gjøre dere? Stelleveske eller vanlig veske?? Gjerne tips om en romslig og praktisk, som også ser litt fin ut :)
 
Har stelleveske :) men den stammer fra da det fulgte med babypakka fra kiwi. Veldig fornøyd med den.
 
Du bør ha en veske med stellestæsj osv. Men hvilken type veske blir jo opp til deg. Med første brukte jeg Emmaljunga som fulgte med vognen. Med andre og til i dag har jeg brukt Kiwi sin, den Spinnelill nevner over her :)
 
Det var med en stelleveske på Silver Cross vognen vi har kjøpt, så tenker å prøve med den i starten og se an behovet om jeg trenger en som er større :)
 
vi har kjøpt skip hop sin stelleveske. Er gunstig i pris og ser fin ut :)
 
Var også heldig og fikk babypakken fra kiwi da denne kom i stelleveske og den er den som blir mest brukt her i hus. Men har også emmaljunga som hører til vognen som vi er fornøyde med :)
 
Har ingen erfaring med stellevesker ettersom dette blir vårt første barn. Men vi har bestilt en som heter Koster Stelleveske Messenger Bag ( link: https://lekmer.no/koster-stelleveske-messenger-bag-black/p/22706 ). Synes mange stellevesker er unødvendig dyre, så har forsøkt å finne en til mellom 2-300,-. Denne er på tilbud nå og virket romslig og grei, så håper vi blir fornøyd med den. :) Det var også viktig for oss å kjøpe en som ikke er så "jålete" med tanke på at mannen i huset gjerne vil føle seg komfortabel med å bruke den.
 
Med mine første hadde vi en ganske enkel og grei en fra IKEA. Den rommet det vi trengte den til, et skift, noen bleier, enkle stelleprodukter, en leke eller bitering, gulpekluter osv. Skulle vi lenger bort så pakket vi jo med egen bag.
Merker at man ikke trenger å ha med seg en hel drøss, mye som fort kunne droppes fra bagen. Men såklart er det jo alt til enhver smak :joyful:
Har ikke skaffet stellebag denne gangen, mulig jeg bare har en enkel sekk da denne er lettere å ha en baby på slep med:hilarious:
 
Er det noen som har gått til innkjøp av stellesekk? I så fall hvilken? Jeg lurer litt på Kaos, Stokke eller Tinkafu sin..
 
Last edited:
Greit med en plass å legge ting og tang i men må ikke være stelle veske
 
Back
Topp