Kjedelig lørdag

Jaybird

Gift med forumet
Gud, dette er en kjedelig lørdag. Ble heldigvis løftet opp av ei veldig god venninne som tok med seg sin 3 år gamle datter på kaffe=). Men etter det: KJEDELIG. Sambo har dratt avgårde for å pugge til en prøve med noen. Og ingen av mine nærmeste venner vil leke med meg i dag.

Pluss at mine nærmeste venner er de som vet at jeg er gravid, og ikke vil ha så mye å gjøre med meg for tiden av frykt for at det blir mye babyprat... Ja, dette blir gøy. Til og med mamma var for opptatt til å prate med meg i telefon. Hoho. Nesten så jeg vurderer å ringe pappa og plage han. hehe.

Håper dere andre har en litt mer spennede lørdag enn hva jeg har[:)].

Gjespende klæm fra Jay!

Jeg er bare trøtt, og mannen har hodepine.. tror det blir ekstra tidlig kvelden i dag..

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Jeg er bare trøtt, og mannen har hodepine.. tror det blir ekstra tidlig kvelden i dag..

Blæ. Er ikke særlig morro det heller!

Må si meg enig...Lørdagen ble ikke hipphurra for meg heller etter i stad...

Stup trøtt er jeg også...

ORIGINAL: *MaCa*

Må si meg enig...Lørdagen ble ikke hipphurra for meg heller etter i stad...

Stup trøtt er jeg også...

Hmmm... Konklusjon: Kjedelige lørdager er også et symptom da det bygger på tretthet[:D]. Tror jeg kan få nobels pris for den konklusjonen asså!

her er det ikke kjedelig, bare nyter at det er stille............. [:)][:)][:)] nå er det ostesuffle med min kjære og film nr 2 i kveld. samboeren har vært å hjulpet søskenbarnet mitt til nå....

Back
Topp