Kjedelig her...

~miluna~

Forumet er livet
aldri noe liv jo :( tror vi må markedsføre klubben litt mer sånn at den blir mer aktiv..! VG? dagbladet? førsteside i morra!

...ja,ja sånn er det når alle sitter på generell diskusjon og skravlesiden for å følge med på om det blir noen saftige diskusjoner...[:D]...Jeg for min del må køye nå, skal på jobb klokka åtte i morra og før den tid kle på, mate og sende to gutten på skolen...[&:] Hurra!!

Gjorde et lite forsøk her med de logoene jeg laget, kansje det hjelper littegranne [8D]

Kathrine

jeg er veldig skjelden inne på generell,er som regel her el på svangerskapet.Synes de"saftige" diskusjonene på generell kan bli litt mye egentlig..

og vi har fått ett virus på pc en hjmme, ikke fått vært her på lenge....[:@] er hos de gamle å låner maskinen der istedet

syns vi skal møtes her oftere jeg[:D]
da er det flere i din mnd...
som er kommet like langt som deg og man kan sammenligne

Jeg og synes det blir litt for mye av det gode inne på generell. Vi kan jo prøve å bli litt bedre "kjent" her inne da. Er jo litt koselig med en litt mindre gruppe.

Vi kan jo prøve å bli litt bedre "kjent" her inne da. Er jo litt koselig med en litt mindre gruppe.
Enig[:D]

Synes de"saftige" diskusjonene på generell kan bli litt mye egentlig...

enig med du! Men er selv endel inne på skravlesiden eller andre sider da jeg opplever at det kanskje bare er meg som ser på dette forumet de tidene jeg logger meg på... Men, som nevnt tidligere er det jo koselig å bli bedre kjent med dere som har termin i samme mnd!! [:D][:D]

ORIGINAL: angelinn

Jeg og synes det blir litt for mye av det gode inne på generell. Vi kan jo prøve å bli litt bedre "kjent" her inne da. Er jo litt koselig med en litt mindre gruppe.

jo må si meg enig i det!selv om jeg skravler i vei på generellt til tider..men det er jo for det er så dødt her[:D]hvor skal vi begynne?[:D]

Ja det er koselig med små grupper, lettere å bli "kjent" slikt åsså!

Men syns faktisk det har tatt seg litt opp her inne
I klubben vår [:D]

Kathrine

Jeg vil gjerne bli bedre kjent her inne.. stemmer for den jeg også..
Varierer litt hvor mye jeg er her, men hvis jeg er her, så er jeg inne på juniklubben ja.. blir litt mye på generell og vanskelig å bli kjent med så mange. Strever nok med å huske hvem som er hvem her inne.. hehe[:D]
Er det pre-ammetåke som slår inn tro? hoho

ORIGINAL: Pia81
Er det pre-ammetåke som slår inn tro? hoho

Kanskje det....???[:D]

Back
Topp