kjedelig gave?

MarcusMamma

Forumet er livet
har kjøot jule og bursdagsgave til sambo siden han har bursdag i januar.
han skulle få alt på julaften men har ombestemt seg nå så føler gaven blir så kjedelig oppdelt.
har kjøpt en jakke til han og ett armbånd som liksom er hoved gaven (som er julegave) og da skulle jo han og få 2 skjorter (de er dyre 500 kr stk) og en flees jakke.
men føler det blir så lite med bare en jakke og ett armbånd til jul og kjedelig med 2 skjorter og en flees til bursdagen.
vi har blitt enig om og bruke 1000 til jul og 1000 til bursdag (jeg har bursdag rett før jul)

men jakken har jo han bruk for nå så den vil jeg gi nå og armbåndet ønsker han seg veldig så har liksom ikke lyst og vente en hel måned med det heller.

bør jeg kjøpe noe mer kansje selv om det blir dyrere? angrer litt på at jeg ikke har noen harde pakker, men aner ikke hva det skulle vert. noen tipS?

syntes det hørtes ut som to fine gaver jeg...synes du skal gi som de er, sikker på at han blir veldig glad for begge to, jeg ville ikke gitt noe mer.

Jeg syns ikke det var kjedelige gaver i det hele tatt [:)]. Ville gitt dem slik som du har planlagt!

Back
Topp