kjedelig at alltid..

hhennes

Forumet er livet
det er så ulike anbefalinger. hs min og babyverden sier forskjellige ting..

når dere tar avgjørelser angående viktige ting for barnet hvem er det dere hører på eller retter dere etter????
Ikke alltid like lett når du er mor for 1 gang.. ikke lett å være førstemann;) tihi..

hører vel helst på helsesøster og lege, i forhold til BV ihvertfall [;)]

så legger jeg til at min egen intuisjon har en stor rolle...

Spørs jo helt hva det gjelder.. Er det sykdom hører jeg på legen..
Ellers tar jeg det meste på magefølelsen. Jeg er ganske laid back mor da [8D] Skal litt til før jeg blir engstelig.
Alle barn er individuelle, så det beste er vel å gjøre det som føles riktig for akkurat ditt barn. Men spørs hva du mener med viktig da...

Først og fremst mødre jeg kjenner, hs/legen og egen fornuft. Men mest av alt min egen mor. Så bv... Ikke fordi jeg ikke setter pris på de rådene jeg får her, men det er så mange ulike mennesker her og jeg kjenner jo egentlig ingen av dere [;)] 

Min sunne fornuft taler høyest til meg [:)]
Om det er i seriøse artikler på BV, så er det vel helsepersonell som har uttalt seg der også.
Selv om jeg er førstegangsmamma, så føler jeg meg veldig trygg på det jeg gjør og kjenner sønnen min godt nok til å vite hva han trenger.

Jeg forhører meg overalt, og så tar jeg min egen avgjørelse. Stoler mest på megselv!

Stoler mest på meg selv jeg[:)] Og følger anbefalingene fra det offentlige. Men er langt fra hysterisk.

ORIGINAL: Shauri

Jeg forhører meg overalt, og så tar jeg min egen avgjørelse. Stoler mest på megselv!

Jeg og[:)]

Forhører meg her og der .. også velger jeg utifra mammafølelsen tislutt...

Back
Topp