kjedeli når d e IS-kalt ut...

mamma t 2

Forelsket i forumet
i går hadd æ planer om å gå tur med lille Noah, men da æ våkna va d minus 10 grader...ISSSS-kalt...i dag va d my vær...minus 16 i dag...slitsomt...får liksom itj jort d æ har skua jort...bli litt hjelpeslaus når pappa'n  bruke bil'n t arbei...skua vorri å handla litt å...hoff hoff...håpe d bli likar i mårrå...:)

kanskje æ ska ring å hør om mamma kan kåm å pass han ei lita stund...

ha ein fin vinterdag jenta..

Er så enig med deg... her føyka og blåste det skikkelig igår at det ikke nytta å gå ut. Snødde jo sinnsykt mye også, så det gjør det ikke lettere å trille barnevogn! Idag føyker det mindre, har ikke sjekka gradene... men det er jo sinnsyke mengder snø da... Har lyst ut en tur! Og Thea sover så godt når vi er på trilletur!

Ja jeg vet.. Samme her.. For kaldt til å gå ut!! Gleder meg til det blir sol og sommer!! Tenk så deilig! da kan vi trille klokka åtte på kvelden hvis vi får lyst til det!!

Samme her [:@]! Vesla har tilogmed klart å bli forkjølet[:'(] stakkars liten ligger å hiver etter pust når jeg ammer... Skjønner ikke hvordan hun kan bli forkjølet når hun har konstant ull på seg og ikke har vært ute i minusgrader enda. Jeg trodde også at de hadde et super immunforsvar nå når en ammer [8|]

Huff da har hun blitt forkjølet? Enig med deg i det du skriver at det er rart.. Trodde nesten ikke babyer som fikk morsmelk ble forkjølet jeg.. Stakkars liten da!!

Back
Topp