Kjedeli :0

Natepia

Glad i forumet
Ka dåkker jør på i kveill jente?
Stilt å roli her..sett inne å høre på stygge vere som e utføre væggan her..masse vind å regn :0
På Tirsdag fløtte vi,så akkurat nu ser d kje ut i d her huse vi bor i nu..masse æske overalt :P
Glede mæ t å få fløtta inn i ny huse.. blir godt å få nåkka som e eget,har leid sia æ va 16 år..
Å sia d kjæm smått så vil både æ å sambo ha eget hus,vil jo så gjerne ordne barnerom..
Ka dåkker meine jente..e d lurt å bynn i d smått nu å fikse barnerom,eller vente t lille e kommet ut..tænke på sia vi ikkje vil vette ka vi får :)

Kjenne små spark kværdag nu,å d e så godt :P
Skvætt t ænkelte gånga..men syns kje nåkka om at lille plage blæra mi :)

Meeeeeeen nu gler æ mæ t å handle inn t hemmeligvenn

Tenk så godt det skal bli å komme i hus! [:)] Tror det var for uke 18 i Mor/Far delen at det sto at det var lurt å begynne på barnerommet tidlig [;)] På Far-delen såklart. Plutselig er tiden der, og en trenger et rom å sette alle tingene på [:)] Vi har begynt å rydde ut av rommet som skal bli barnerom. Roterommet mitt[8D] Skal legge parkett, og tapetsere på ny. Sikkert nytt tak og lister også. Er ikke så stort rom, så blir ikke så store utgiftene [:)]
Kjør på med nøytrale farger, og ha innslag av det dere ønsker etter at barnet er komt til verden, gardiner o.l. [:)] Hvis dere skal tapetsere, kan jo en vegg være fondvegg, som dere tar siden når dere vet hvilken farge dere trenger[;)]

Det er jo ikke så lurt å ta det når h*n kommer ut da, mtp avgassene og lik. Da hadde jeg heller kjørt i nøytrale farger på vegger og interiøret. Så hadde jeg heller ventet med pyntingen til h*n kommer ut [:)]

I kveld blir det bare sofaen. Ikke god i formen i dag, så da skal jeg bare slappe av [:)]

Pusset opp denne uka vi. malte rommet, og la nytt gulv[:)] Ble kjempe fint. Er nok lurt å pusse opp nå som flere sier, også delevis pga at svært få orker å gjennomføre det etter ungen har kommet.

var det på tirsdag dere flyttet?? jeg har gitt begge adressene til din hemmelige venn men du får vel ettersendt litt om den kommer til den gamle og du har flyttet??

Her er det rolig kveld foran tvn :) nettopp spist 3 brødskiver, orket ikke lage no fancy :D hehe..
og 2 stoooore glass med iiiiskald melk :) naaaam..

Skal se x faktor etter pausen også senkveld :) så lalle tid, tidlig opp å avgårde til stvanger i morgen [:)]

Ha en fin kveld jenter :)

vi holder jo på med oppussing, ikke bare barnerom men et helt hus. Men når er det en liten byggepause. Mannen min er hele uken borte på elgjakta og jeg koser meg som gressenke hjemme på sofakroken

Jaa har tenkt masse på om vi ska pusse opp barneromme før lille kommer..men e så usekker..regne med vi blir å vente med det :)

t0mmelise: Ja vi fløtte på Tirsdag :) Har sendt dæ en pm :)

ORIGINAL: Natepia

Jaa har tenkt masse på om vi ska pusse opp barneromme før lille kommer..men e så usekker..regne med vi blir å vente med det :)

t0mmelise: Ja vi fløtte på Tirsdag :) Har sendt dæ en pm :)

Hihi, e jo ikje farli å vente te lille e komment da, me tanke på avgassa å sånn, førr går utifra at babyvænnen ska såve på samme rom som dåkker ei stuinn ;) Å nate, du træng nåkka å pusle me når du går heime ;)

Hehehe ja har jo tænkt på d å,at d kainn joo være greit å ha nåkka å pusle m :P

Back
Topp