Kjede mæ

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Sett på skolen å har økonomi :P hate økonomi lærer'n min, han e frekk å nedlatende å gidde itj å lær bort t folk som spør spørsmål. for han klare itj å svar på ting[:@] irriterende[&:] stryk itj æ på den eksamen så veit itj æ[>:]

Dåkk driw me da ? eller ska i dag ?[:)][;)]

Det hørtes da hysterisk morsomt ut [8D] hva går du?

Jeg har akkurat kommet hjem fra kontroll, sitter å slapper av i sofan før jeg skal rense akvariumet å gjøre litt husarbeid *flink bisk*

hehe nja kan bli ganske morsomt :P
har klaga på han t rektor. så d gangan han e shekkeli ekkel så kjæm han me kake å kaffe for at vi itj ska gå t rektor me d [;)] men men
går landbruk vg3 så e om landbruksøkonomi.

åjah[;)] gjekk d bra ? :D
hoff rensk akvarie kan bli ganske my søl me :D hehe [:)] flenk du da [;)]

har faktisk gjort litt husarbeid æ å i d siste :P hehe får skryt av gubben [;)] kosli da [:D]

haha [8D] hos oss var det motsatt når jeg gikk TIP [8D] om vi kom for sent til timen sørget vi for å ta med kake å kaffe til lærern, så fikk vi ikke anmerkning .. hihi [;)]
Åja, fancy [:D]

jada gikk bra det [:)] fikk litt kjeft for at jeg ikke hadde oppsøkt lege når jeg hadde besvimt, men lovet å gjøre det om det skjedde igjen da [8D] Ellers var det no bekkenløsning å sånn da for sikkerhets skyld, må sørge for å få med meg hvordan det virkelig er å være gravid [8D] meeen bølla mi hadde det fint så er fonøyd jeg [:D]

ja snill me lærern dåkk da [:D]
kåss gjekk d me eksamen å sånt da ?
håpe æ itj kjæm opp i økonomi for da kan æ bare meld mæ ut me ein gang :P

Bra at alt va bra da [:D]
huff ja du må pass på så du itj besvime så my [;)]
svigerinna mi besvimt i alle retninga ho å [;)] vart en del kula i hode t slutt ja :P hehe

Ah, så glad for at jeg er færdig med skolen[:)] 

Du skal se du står på eksamen likevell, vis han dustelærern at du klarer det[:D]

Jeg sitter på altinn for å se om jeg får baksmell eller ekstra penger til sommeren.. Ellers så har jeg ingen planer idag, som vanlig[:-]

hehe ja [8D] kjekt med lærere som kan bestikkes [;)]
om jeg ikke husker helt feil ble ikke klassen vår trekt ut til eksamen i det hele tatt, jeg tok hvertfall ingen eksamen siden jeg så vidt var innom skolen siste halvåret pga sykdom, men kan ikke huske at det ble nevnt om om at vi skulle vært oppe til eksamen ell[:)]

Det høres vanskelig ut, jeg er overhodet ikke flink med tall så hadde gått rett vest med meg hvertfall [8D]

Ja [:D] godt det, alltid litt små nervøs før kontroll jeg [&:] så er like godt hver gang jeg kan slappe av etterpå [:D]

hvordan er formen hos deg/dere da?

Myfirst ka e altinn fornå ? e litt ny på sånne ting :P
ja æ ska prøv å klar d forde ja [;)]

Cecilie90
ja en e automatisk litt smånervøs når en ska på nå sånt.

når æ va på ul så va æ egentli itj nå nervøs, men når jormødren satt å surra i en time.. brydd sæ mer om å undskyld for at dæm brukt så lang ti enn å shå om den lille :P hehe
jaja men dæm trudd no sæm såg nå gale me morkaka da, så æ mått inn en gang t. men når æ spurt dæm om d va nå alvålig feil så vart dæm bare rar å villa itj svar [&:] åsså ringt dæm kl 9 daa'n etter å sa at æ mått kom inn så fort som muli. da æ kom på sykehuse så fekk æ beskjed fra legen som undersøkt mæ at han så itj nå annja gale en groms i fostervanne. etter ei blødning :P kjedli at dæm ska stress opp folk sånn unødvendig :P

formen ja :P
har litt vondt for å gå [8D] å d å sitt på skolen på en hard stol e ikke nå godt.
kvalmen e bort da :P
sett å kjenne litt på spark.
kjennes rart ut :P får følelsen av at ho sparke nedgjennom sjeden min :P

nån av dåkk som kjenne nå spark enda ?

oi såpass [&:] da hadde jeg svimt av trur jeg, var ett nervevrak før UL jeg, å hadde det vært no surr å styr da hadde jeg nok blitt helt hysterisk [&:]
Dissa legene osv skal alltid la en vente å styre å surre å det som er altså[:'(] har sendt inn en klage eller 2 ja [&:] 
Enda godt det var bra med dere begge [:D]

uffda, bekkenløsning hos deg å?
er glad jeg ikke går skole nå hvertfall, hadde klikka i vinkel om jeg hadde mått sitte på en hard stol i flere timer [>:]

Spark ja [:D] spark er det beste jeg veit [:D] sambo pleier å ligge med hånda på magen min å dytte tilbake når h*n sparker [8D] er så herlig <3

alt e no bra så e bare å glem d å kos sæ me den lille vidre [;)]

veit itj om d e bekkenløsning mn vondt gjør d ihvertfall :P spess på høyre side[&:]
sambo orke itj å kjenn hann[8D] kan hend at d e for at æ mase..[:-] hehe

kjenne litt lite enda :P for livmora mi ligg forran :P

har nettopp vårre på butikken å kjøpt mæ pære is æ[:)]

fådd dilla på nå dåkk da?

Back
Topp