Kjas!

1+1

....
Hei:-) Sitter foran komfyren og lager grøt - kan ikke tenke meg noe kjedeligere! Så da håper jeg noen vil kjase litt :-) Hvordan går deres dager som gravide? Gjort noe spennende i dag? :-) Det eneste tegnet igjen på at jeg er gravid er en voksende mage og fantastiske spark! Så nå er alt bare skjønt :-) I dag har jeg gjort en del husarbeid, og skrevet ferdig en stor oppgave som skal leveres i morra. Herlig!

koke grøt er kjedelig ja, tar så tid.. Her har jeg å jenta mi hatt ris og kylling nuggets.. Jeg klarte hele to munner med ris, og en halv nuggets, frister ikke velig med mat om dagen kan man si, ligger stort sett på sofaen å slapper av..  I dag har fått satt inn litt over 300 bilder i album, skikkelig tilltak, men godt å få det gjort..  Kjenner endel bevegelser i magen jeg å om dagen, det er skikkelig kos

vi skulle ha pasta carbonara idag vi, men mannen hadde glemt å kjøpe egg så det ble pasta med fløte og pepper bare. ble godt likevel da 

sånn skikkelig grøt tar så lang tid at vi alltid har sånn hurtiggrøt 

Her ble det "hurtigmiddag" på McDonalds etter en sen dag på jobb, og mannen som snart skal avsted igjen ;)

Kjedelig å røre grøt;) hehe.
Jeg er i praksis på en ungdomskole om dagen,og det er veldig gøy! Men dagene blir lange og travle, så er helt utkjørt når jeg kommer hjem:P I dag fikk jeg miksa sammen noen pannekaker også hadde jeg en Toro posesuppe, så da fikk jeg i meg litt middag:) Samboer jobber vekk i ukedagene, så er bare meg jeg trenger å tenke på (heldigvis på en måte!) Sovnet ganske momentant på sofaen etter at jeg hadde spist, og prøver å våkne litt igjen nå! Men slike sofalurer gir mye power igjen altså:P hehe, så anbefales virkelig hvis en er trøtt og sliten og har tid til det så klart! 

Jeg er helt utkjørt i dag... Full dag på jobb, og en hyper og trassete toåring hjemme. Godt jeg ikke skal på jobb i morgen! Er halvt sykemeldt denne og neste uke, og merker at det er godt å få samlet litt krefter.... I kveld skal jeg ikke gjøre en dritt!!! <3 sofa <3

Back
Topp