Kjapt spm - JORDMOR

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Kontakter vi JM selv? Var hos legen i går på 1. Kontroll og vi snakket litt om hvilken helsestasjon som var best egnet for meg. Hun ordnet fødeplass og OUL, men JM tar jeg selv kontakt med?? (12+5) nå. Noen som vet når ca det er JM-timer?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg måtte iallfall ringe å bestille time selv, var der når jeg var 12+6 jeg...skal ikke på noen kontroll igjen før januar nå...

Jeg tok kontakt med JM selv og var hos henne på første gangs kontroll som virkelig ikke var helt ålreit så tror jeg går til lege resten av tiden om det går bedre :) finner ut det på fredag :)

Har alle tre gangene tatt kontakt med jordmor selv :) Som regel er første kontroll til jm etter ordinær ul, her hvor jeg bor har de kontroll før ordinær ul :)

Takk for svar, damer. Det hørtes ut på legen min at første JM fant sted mellom uke 14-16 og deretter etter OUL. Håper jeg får en like fin JM som legen min :)

Hvis du har hatt første kontroll hos legen er neste kontroll etter ul.. Tror det er rundt uke 24.. Etter det er det vel hver fjerde uke :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tok kontakt med personejordmor selv

♥♥Victoria 20.06.12♥♥

Jeg tok kontakt med JM selv :) Skal inn dit når jeg er 11 uker :)

Jeg må rette meg selv; jeg er 14+1 på jordmortimen :) Tiden går fort! :p

Back
Topp