Kjapt spm ang pinnekjøtt..

my-second<3

Forelsket i forumet
Det pinnekjøttet som jeg lagde idag, hvordan oppbevarer jeg det best til imorgen?
Og hvordan skal jeg varme det opp imorgen så vi kan spise det igjen?

Litt nybegynner på det her, så setter stooor pris på svar

GODT NYTTÅR FORRESTEN!

Putt det i en boks eller brødpose e.l og legg det i kjøleskapet. Så kan du varme det sakte opp på rist i stekeovnen i morgen. Ca 100-150 grader i 20 minutter burde holde. Prøv deg frem slik at det ikke blir tørt.

Godt nytt år

Jeg satte bare gryta ut på verandaen og varmer det opp i kjelen igjen imorgen :)

Tvilling74 skrev:
Jeg satte bare gryta ut på verandaen og varmer det opp i kjelen igjen imorgen :)

Ikke noe problem det heller, men her er det masse katter som hopper opp... Sette noe tungt på lokket i så fall. Vi pleier alltid å brune kjøttet litt etter dampingen, derfor forslag om oppvarming i ovnen. Mange veier fører til ..... osv :)

Uki, da prøver jeg oppvarming i ovn ;)
Har myye katter her i nabolaget, så det tør jeg ikke :P

Spirebaby skrev:

Tvilling74 skrev:

Ikke noe problem det heller, men her er det masse katter som hopper opp... Sette noe tungt på lokket i så fall. Vi pleier alltid å brune kjøttet litt etter dampingen, derfor forslag om oppvarming i ovnen. Mange veier fører til ..... osv :)

Ja da er det litt værre å sette den på verandaen ja:)
Her er verandaen i 2 etg :)

Har aldri prøvd å ta det i ovnen, kansje jeg skal teste ut det imorgen :)

Har aldri prøvd å ta det i ovnen, kansje jeg skal teste ut det imorgen :)

Blir litt friskere farge når det er litt brunet enn den grålige fargen. Har lett for å bli litt tørt, men hvis man passer på så går det bra :)

Back
Topp