Kjapt spørsmål...

FancyPants

Forumet er livet
Er den noen som vet om Mam-flaskesmokkene passer til Aventflasker? Evt. andre smokker som passer?

Har gitt B mat fra en annen type enn avent i dag, og han spiste dobbelt så mye som han pleier, til flere måltider! Og han tulla ikke så mye som han bruker å gjøre med avent. Lurer på om han ikke får bra nok tak, siden aventsmokkene er litt harde.

så mye som han bruker å gjøre med avent. Lurer på om han ikke får bra nok tak, siden aventsmokkene er litt harde

Var ute å testa nå, det virket som de passet greit over på hverandre. Lakk ikke når jeg prøvde iallefall..

d lak når æ prøvde[8|]

snuppa mi foretrekke mam  flasken!
man får jo kjøpt selve tuttn sånn m større åpning på de butikkan
der dem sell mam flasken[:D] må kjøpe før æ drar t sydn![:)]

Takk for svar allaihopa!

Saken er den at jeg har en haug AVentflasker.. Og Aventsterilisator. Hadde vært kjekt å hatt flasker som passer i den.

ORIGINAL: Ingrid 25

så mye som han bruker å gjøre med avent. Lurer på om han ikke får bra nok tak, siden aventsmokkene er litt harde

Var ute å testa nå, det virket som de passet greit over på hverandre. Lakk ikke når jeg prøvde iallefall..

Snill du er! Thank you![:D]

ORIGINAL: maikaen

d lak når æ prøvde[8|]

snuppa mi foretrekke mam  flasken!
man får jo kjøpt selve tuttn sånn m større åpning på de butikkan
der dem sell mam flasken[:D] må kjøpe før æ drar t sydn![:)]

Dro du så det "knappet" da??For Mam er tynnere å den må dras skikkelig opp.

Vi gikk over fra avent flasker til dr brown sine long neck flasker da tyttene der er mye mindre og kommer bedre inn i munnen, mye bedre synes vi. Bruker enda avent sin steamer, bare tok ned det øverste brettet sånn flaskene kan stå oppå der, funker som smurt[:D]

ORIGINAL: karri78

Vi gikk over fra avent flasker til dr brown sine long neck flasker da tyttene der er mye mindre og kommer bedre inn i munnen, mye bedre synes vi. Bruker enda avent sin steamer, bare tok ned det øverste brettet sånn flaskene kan stå oppå der, funker som smurt[:D]

Det er det som er problemet her også tror jeg. At smokken ikke kommer skikkelig inn i munnen!
Men det er bare ett brett i den sterilisatoren vår. Er sånn til micro.

Så bra at det går! Da er neste spm: HVOR får jeg kjøpt mamsmokker? Gidder ikke lete byen rundt når jeg har dere flotte jenter å spørre![;)]

væffal på spar å eurospar! å på coop mega! der har æ kjøpt!
vet prix sell mam smokkan, men huske ikkje om dem har de tutan t flasken..

muli æ ikkje har tregd hardt nok i tuttan alså[8|]
men æ men æ gjor d[:-] d lak ikkje første gangen, men alle de andre
gangan... jaja... æ har no 2 mam flaske!

....og ingen av de buikkene fins her i byen, hehe![8D]

Vi har prix da, får sjekke der![:)]

(og takk for omtanken i den andre tråden som jeg ikke orker å lete fram, maikaen![:)])

muli dem har d på andre coop butikka sia dem har dem på mega[:)]
men d e bare der æ har kjøpt. har ikkje sedd etter dem på de andre
butikkan[:D] æ prøvde foresstn no, å tutn passa i avent sin hvite ring t tuttn[:D]
aaane ikkje ka æ gjor sist alså[8|]

men ja bare hyggeli d vettu fairy[:)] vi støtte værandre her inne [;)]

De hadde noen få mam smokker på OBS i sandefjord illefall.

jepp de hadde mam tut til flaska på obs her åsså! å på prix, spar å mega..

MEN æ har jo allerede nr 3.. å dem har bare 1 str tell!! WHAT TO DO liksom!
den vare jo ikkje evi...
vet jo at avent har helt opp t 6.. men ka hjelpe d når ho ikkje vil ha[8|]

Back
Topp