Kjapt spørsmål

Er2020året

Forelsket i forumet
hei! Et lite spørsmål. Har tatt bemfola i fire dager og kjente ingenting. Idag tok jeg fyremadel og det er vondt, kjenner det er veldig vondt lenge etter jeg tok sprøyta å. Det jeg lurer på om det er vanlig at den er vond? Eller har jeg gjort noe feil
 
hei! Et lite spørsmål. Har tatt bemfola i fire dager og kjente ingenting. Idag tok jeg fyremadel og det er vondt, kjenner det er veldig vondt lenge etter jeg tok sprøyta å. Det jeg lurer på om det er vanlig at den er vond? Eller har jeg gjort noe feil
Jeg opplever Fyremadel som vond. Den svir etterpå. Bemfola kjenner jeg ikke noe av :)
 
Helt vanlig. Hadde samme greia med mine sprøyter.
Den ene er på en måte en trigger mens den andre er en bremser, og nesten alle bremserne svir av en eller annen rar grunn
 
Den er vond ja.
 
Fyremadel er vond ja. Eneste jeg gruer meg til :p
 
Fyremadel svir veldig!
Under det første forsøket satt jeg den i låret, og det ble et stort område med noe som kunne se ut som utslett. Det ble heldigvis bedre etterhvert.

Under andre forsøk satt jeg den i magen, og det var mye bedre enn i låret. Svei der også, men på langt nær like mye som i låret. Det ble også bedre etterhvert, den siste sprøyta kjente jeg ikke noe til svie.
 
Back
Topp