Kjapp levering

fano

Gift med forumet
På mandag bestilte jeg en haug med EL tester og noen graviditetstester og i dag lå de i postkassa. Fra billigtester. Nå skal jeg prøve og måle eggløsningene mine, har bare gjort det 2 ganger før og det var med sånn digitalting fra clearblue. Nå skal jeg prøve og følge med litt på hvordan kroppen min funker og når jeg har eggløsning. kan jo hende med et mirakel at man får det til selv. har dårlig tro på det selv, men funker det skal man jo ikke klage [:D] Man blir litt gira og får litt panikk også, dagene går, tiden går og jeg blir jo ikke yngre.......stakar gubben, nå skal han får kjørt seg, hihi [8D]

Lykke til, disse billigtestene fra Danmark fungerte utmerket på meg.

Jeg hadde 2-3 positive tester før de ble negative, dvs før streken ble svakere enn teststreken. Dette er individuelt, . Da har du el på siste dag med positiv test eller første negtative test. Jeg tempet ved sien av slik at jeg så det på temperaturøkningen at det hadde vært el også.

jeg har aldri skjønt dette med tempen, jeg har ca 36.5 i vanlig tempratur,m nen dette går jo litt opp og ned, hvordan finner du ut at det er en sammenheng og hvor mye går en tempratur opp ved eggløsning? Se hvor uvitende jeg er liksom hehe [:D]

Hm...hvordan forklare det da.....

Før el er tempen lavest, og etter el så er tempen høyest.

Tegn et kryss, vannrett og lodrett, den lodrette linjeh er den dagen du har el.
Eller vent litt linker deg til et tempekart jeg har. Dersom det funker.
Hjemmeside: Her er ale tempekarta mine. Det var vist bare lagt ut de to siste, da jeg hadde min siste IVF. Men du ser temperatur forskjell på den siste jeg ble gravid, der er eggutak blitt el. Var ikke det beste eksemplet men jeg orker ikke å forandre på siden og finne noen gamle tempekart.

http://www.fertilityfriend.com/home/174d3c

heavy lesestoff for en lam hjerne [:D] Haha. men jeg må si at du er fantastisk flink til og loggføre, og på engelsk og greier.......helt overbegeistret jeg [:D] Flott brudebilde også, 2 flotte mennesker [:D]

Ja, de er kjapp på billige tester. Har bestilt alle mine tester derfra og de kommer kjapt.

Kan også anbefale temping. Da får du vite om du virkelig har hatt eggløsning og at ikke kroppen
bare forbereder eggløsning (som el-testene viser).

Har som twinanne også prøvd fertility friend på nettet, men syns egentlig det var lettere å lage mitt
eget skjema som eg kunne ha på nattbordet når eg tempet hver morgen.
Printet ut skjema fra denne siden :
http://www.fertility.no/norway/concern/Evaluating_Your_Fertility/Body_Temperature.jsp
Står litt om temping her også.

Hadde vært supert om dere hadde vært så heldig å få det til på egenhånd[:)]
Lykke til, og bare slit ut typen du[;)]

ORIGINAL: Nesing

Sier ikke annet enn lykke til! [;)] 

[:)]

skal prøve og sette meg litt inn i det......tusen takk for hjelp og linker til sider [:D]

Back
Topp