Kjapp enkel mat for oss som er kvalme?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
*hjelp*

Jeg er lei alt jeg kommer på.... det har gått mye i knekkebrød, rista brød, havresuppe, havrefras og risifrutti. :(

Nå trenger jeg tips til andre ting jeg kan spise når jeg MÅ ha mat... for tiden må jeg nemlig spise ca en gang i timen så jeg ikke kaster opp :(

Alle tips mottas med takk! :D

Har spist rett i koppen både suppe og slike bokser du har varmt vann i. Nudler funket en periode. Yoghurt med havregryn, frukt, gulrot, boller uten kardemomme, aniskringler, saltstenger, kapteinkjeks, flatbrød med smør, nøtter.[emoji4] Det er vel stort sett det jeg har prøvd meg på. Mitt beste tips om du skulle bli skikkelig dårlig er å finne noe væske som du klarer å få ned. Jeg drakk kun iste og aloe Vera vann i flere uker, fordi jeg ble så kvalm av vann. Men nå skal det sies at jeg har vært, og fortsatt er, veldig dårlig da.

Ritz med krydderost/philadelfia, salt og pepper-potetgull, salinas med smør ost og paprika, eplebåter med kanel, nektariner, saftis. Lag en stor salatbolle og sett i kjøleskapet, fruktsalat, cottage med kesam og nøtter, kalde druer, granola/ nøtter med yoghurt og litt honning. Stekte opp noen filéter og levde en uke på tortillalomper med salat/tomat/løk, spirer og kyllingfilet eller ost og skinke. Lomper med philadelfia/grønt og skinke/egg/kylling. Enkelt å smelle sammen :) Ellers går det med litervis med bringebær-biola.. Også må jeg innrømme at mc-donalds har reddet meg noen ganger..

Suppe, enten rett i koppen eller sånn som tar 4 min å varme opp (enten ferdig suppe på boks eller tilsett vann og kok i 4 min fra Toro).
Toast med ost, skinke og krydder (jeg levde på dette selv i ca 2 uker)
Gulrot og selleristang med kesamdipp
Kornmokjeks med ost
Cherrytomater eller andre små tomater
Vannmelon, mango, eple, andre frukter med frisk smak
Lovehearts i veska når man må i butikken
Yoghurt i store begere, mange friske smaker som kirsebær og fersken

Kvalmen har herjet bra her også og jeg har sikkert triplet matbudsjettet fordi jeg må spise så ofte :confused2

Mango! Ostesmørbrød, druer, piano youghourt, knekkebrød med brunost og agurk, pytt i panne, fries fra McDonald's! Ellers mye av det samme som er skrevet allerede!:)

Plommer og salat med syrlig dressing!

Jeg har levd på plommer, french fries og salat med kylling og pasta fra Bama (sånn beger-sak).

Back
Topp