Kjøtthunger

Villrosa

Elsker forumet
Septembergull'17
Januarlykke 2019
Jeg har fått så veldig veldig behov for kjøtt. Hver dag! Helst mye! Hehe... gjerne kjøttdeig i ulike varianter. Kjøpte faktisk inn til taco i morgen, og det har vi egentlig aldri. Spent siden jeg sist svangerskap fikk helt noia av tacolukt. Andre som har fått kjøtthunger?

Sånn som phoebe I friends?
8dc1680f3533bcd6cffa8b56a44a5e9b.jpg

Hehe... ikke merket no spesielt til det. Men fikk plutselig for meg i går at spaghetti med skinkeost/baconost ville smake [emoji6] Og det gjorde det faktisk [emoji85] Gubben bare stirra rart på meg her [emoji14]

Forrige svangerskap var det faktisk kun rent kjøtt jeg klarte å spise, resten bare kastet jeg opp av.
Så planen nå er å holde seg til rent kjøtt

Er jo mye forskjellige næringsstoffer i kjøtt, så ikke godt å vite hva jeg i så fall mangler :hungry:

Hahha her og, drømmer om biffer :P men også blitt veldig glad i kylling, og nacho mat. så egentlig bare forsterka lysten på favoritt maten hehehe. MEN takler ikke tanken på mcdonalds eller burger king :yuck: syns jeg vanligvis har god luktesans, men nå vet jeg snart ikke hvor jeg skal gjør av meg for alt gjør meg kvalm :o

Haha! Sist klarte jeg verken lukten eller smaken av kylling! Spiste ikke kylling på over ett år! Håper det ikke blir slik denne gang :wacky:
Er fryktelig slapp og uvel og eneste som fungerer er musliblandinger, så har ikke sterkt kjøttbehov for øyeblikket! :hungry:

Back
Topp