Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Minimeg
ORIGINAL: Karmacom
jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er, jeg har spist masse kjøttdeig i det siste og ikke merket en verdens ting *gnager av seg et par fingre, fråtser/skummer litt ut av munnen mens han skraper hodet mot murveggen rytmisk*
Har skjønt lenge at du har spist kjøttdeig jeg altså!!![:D]

ORIGINAL: Elisabet
Har spist kjøttdeig, men ikke Gilde sin. Selv om jeg ikke tror det er det som er smittekilden. Det er for meg ganske forundelig hvis så mange gir barna sine "rå" kjøttdeig. Tror de leter på feil sted.
ORIGINAL: Karmacom
ORIGINAL: Elisabet
Har spist kjøttdeig, men ikke Gilde sin. Selv om jeg ikke tror det er det som er smittekilden. Det er for meg ganske forundelig hvis så mange gir barna sine "rå" kjøttdeig. Tror de leter på feil sted.
Det er vel heller det at de har tatt på barna sine i det/imens de har preparert kjøttdeig hjemme mens den er rå, uten å vaske hendene i mellomtiden.
mulig scenario: knar kjøttdeig med hendene, for å lage kjøttkaker, skyller hendene men ikke godt nok, gir sønnen en klem, kommer borti ansiktet hans med henda. Lager ferdig kjøttdeig, vasker hendene skikkelig denne gangen (men for sent, allerede tatt på sønnen.)