kjøttdeig-middag??

Que

Gift med forumet
jeg har tatt ut en pakke kjøttdeig fra frysern som jeg tenkte jeg skulle lage noe middag ut av, emn jeg vet ikke hva. Er lei spaghetti, taco og sånt, så kanskje noen har en idé???

Også har jeg ikke mer enn en hundrings å handle for da[8|]

Bartolomeo-gryte?

Kjøttdeig og løk stekes. Lag en saus av mel, melk, salt, pepper, ketschup og karri og bland i. Serveres med ris og et dryss ost på [:)]

Evt. min veeeldig usunne favoritt:

Køttdeig og løk stekes. Lag saus av en pakke fløte, ketschup og masse krydder. Feks.: karri, piffi, grillkrydder, pizzakrydder, ja man tar det man har. Serveres blandet sammen med spaghetti/ pasta [:)]

Risotto?

Er i grunnen bare en blanding av kokt ris, grønsaker og kjøttdeig. Jeg liker å bruke paprika, løk, champignon, mais og guløtter feks. Koker risen og steker alt, og blander alt sammen til slutt.

ORIGINAL: Sjakkruta

Bartolomeo-gryte?

Kjøttdeig og løk stekes. Lag en saus av mel, melk, salt, pepper, ketschup og karri og bland i. Serveres med ris og et dryss ost på [:)]

Evt. min veeeldig usunne favoritt:

Køttdeig og løk stekes. Lag saus av en pakke fløte, ketschup og masse krydder. Feks.: karri, piffi, grillkrydder, pizzakrydder, ja man tar det man har. Serveres blandet sammen med spaghetti/ pasta [:)]

Hmmm.. dette hørtes godt ut[:)]

kjøttkaker med poteter innat

Stek det sammen med løk, hvitløk, chilli, masse sopp, gjerne flere sorter! Så serverer du det med brun ris og kanskje en saus? Om så bare litt soyasaus over risen[:)]

Du kan lage hamburgere, kjøttboller ris og karrisaus, hakkebøff, lasagne og mye annet godt.

Her i huset er jeg så heldig at jeg har en man som står for matlaginga og han kan trylle mye godt ut av ikkenoe.

Back
Topp