Kjørt på bakfra..

Chocolate girl

Elsker forumet
Var på vei hjem fra Ikea og så bremset bilen forran litt hardt, jeg rakk akuratt å stoppe, rakk å tenke puh! Så hørte jeg bremsene vine bak meg og bang så ble jeg kjørt på og dyttet inn i bilen forran, og snuppa begynte å hylskrike [:(]
Vi stoppet alle tre og det var jaggu bare heldige meg som fikk skade rpå bilen, og vi var alle enige at det var han bakerste sin feil. Så fikk nummeret til han forran hvis jeg trengte noen vitner, også fikk ejg navn og nummer til han bak, for fant ikke noe skademelding skjema i bilen..
Menne blæh! sambo er oppgitt over at jeg ikke fikk skrevet en liten skademelding på en papirlapp ihvertfall, for nå risikerer vi at den skyldige kan trekke seg og si at neeei han har ikke gjort noe galt.. Men har jo vitner så håper det ordner seg, har bestilt skademelding skjema og håper alt løser seg.. Knust frontlykt, og en del skraper bakpå og noe som var litt skjevt..
Alt er også bra med snuppa, satt jo godt spent fast i stolen sin, så skvatt nok bare.. Men fy for et stress!

og jeg som hadde en så bra dag, nå er påska ødelagt :(

Å noe så kjipt!!! [&:]

Har opplevd dette selv, bare at da var jeg den bakerste bilen..[8D]
Veldig dumt at du ikke tok bilder med tlf din f.eks. Eller skrev noe på en lapp ja, men du har nå vitner, så det går sikkert bra [:D]
Ikke stress med dette, sånn at påsken blir ødelagt, det er bare dumt!
Det ordner seg helt sikkert uansett !!! Bruker å gjøre det [;)]
Ekkelt med lillemor i bilen... Men bra hun har det fint da [;)]

Uff ikke gøy det der nei! Håper alt ordner seg og at an tar ansvaret sitt slik han skal[:)]

huff og huff så fælt! [&:] endelig godt alt går bra med dere! dumt med bilen, men får da håpe at vedkommende er en ærlig sjel og gjør opp for seg [:)]

ORIGINAL: icebaby

Æsj, så utrolig kjedelig!! Men ikke la det ødelegge påsken. Nyt den [:)]

ORIGINAL: crispy

Uff ikke gøy det der nei! Håper alt ordner seg og at an tar ansvaret sitt slik han skal[:)]

Neimen vennen da! [:o]
Så bra at alt gikk bra med vesla, og at ikke skadene ble verre enn det!
Håper fyren er en ærlig sjel og at det ikke blir noe mer stress med dette. [:)]

Takk takk jenter! Regner jo med at fyren er grei, men var farens bil så håper far ikke er en drikksekk.. men har jo vitne og alt så skal nok gå greit, skrev jo ihvertfall opp bilnummeret hans og :) Har lest litt om skademeldinger på nett, så tror det skal gå greit. men vi var ute å kjørte senere og fant da ut at førersetet har fått en dult slik at den har hoppet litt av en skinne eller noe så får ikke senket setet skikkelig.. Og det er skikkelig dumt for da hater samboern min å kjøre, han sitter kjempelavt å kjører jeg sitter høøyt.. Så kan se ut som jeg må kjøre den neste uka eller så, ihvertfall på lengre turer.

Men for å toppe denne fine dagen så har mensen kommet tilbake [:'(]

Typisk med mensen ja!! Er aldri nok med at en dum ting skjer når noe først skjer...

Og der har sjåføren som kjørte på meg begynt å slå seg vrang [:(] Første han sa var at jeg kunne få prisoverslag på hvor mye skadene ville komme på så ville han bare betale det, for det kunne ikke være så mye.. Så da skrev jeg tilbake hva som var skadene og da sa han at skadene som vi fikk forran på bilen, fikk vårt eget forsikringselskap ta!??! Det er jo han som dyttet meg inn i bilen forran!
Så kommer til å prøve å få han til å skrive på skademeldingen (jobber like borti gata her) så får forsikringselskapene ta det. og hvis han nekter å skrive under så har jeg jo navnet og telefonnummeret hans, og har vitne som er enig med meg, så får forsikringselskapet gjøre resten [:@]

Uff kjipern Frøgen! Skal ha service av bilen til uka, satser på at jeg kan ta en takst da og, det må jo gjøres uansett så det kan jeg vel gjøre før ting er i orden?

Back
Topp