Kjører på med ny letrozolrunde! Flere?

Er i dpo-land etter enda en ny runde med trippel dose Letrozol. Satte Ovitrelle for 7 dager siden, så er 5-6 dpo i dag. Lykke til :love2
 
Rettelse: satte Ovitrelle for 8 dager siden, så er 6-7 dpo.
Og nå bikker klokken snart midnatt, og da er jeg 7-8 dpo :hilarious: Nærmer seg testing! :rolleyes:
 
Ja..! :chicken:

Ligger våken med nattesvetting fra en annen verden :hilarious: Utover det merker jeg ikke noe til letrozolen på det stadiet her i syklus. (2 dpo)

Har dere brukt kuren mange PP’er?
 
Jeg har prøvd mange kurer. Sikkert 8 tilsammen. Men litt av og på. Nå har jeg ikke prøvd siden mars.Gir litt fort opp. Er vel på 3 året på av og på. Var gått igang, men så døde gynekologen min, det var skikkelig tungt for meg, da han har fulgt meg tett opp med de 2 andre. Denne gangen tar jeg en enkel dose.
 
Jeg har prøvd mange kurer. Sikkert 8 tilsammen. Men litt av og på. Nå har jeg ikke prøvd siden mars.Gir litt fort opp. Er vel på 3 året på av og på. Var gått igang, men så døde gynekologen min, det var skikkelig tungt for meg, da han har fulgt meg tett opp med de 2 andre. Denne gangen tar jeg en enkel dose.

så trist at han døde! Skjønner deg godt, er blitt knyttet til min også. Har du prøvd IVF også? Skjønner at føler for å gi opp noen ganger, denne prøvingen tar veldig på. Krysser fingrene for deg!
 
Ivf er nok uaktuelt. Blir vi ikke gravid med hormonkur, så blir det fosterbarn istedet. Vi prøver i år, så får vi se. Har pcos, så ting rar tid
 
Back
Topp