Kjørepose og vogndyne

FruH89

Forelsket i forumet
Er det nødvendig å ha kjørepose fra mai av? Skjønner at det er veldig greit om høsten og vinteren.. Men kan man ikke bare legge teppe over?

Og bør man ha egen vogndyne? Hva tenker dere?

Det kommer vel litt ann på hvor i Norge man bor:) Jeg bor i Buskerud og og kommer ikke til å bruke kjørepose når bebis kommer i mai/juni. Til høsten blir det tatt i bruk, men i mai/ juni tenker jeg det holder med teppe og noe klær på bebis.

Jeg brukte vogndyne til storesøster:) den str som bebis har av dyne i senga syntes jeg blir for stor i vognbagen.

Kommer ikke til å handle inn kjørepose før evt til høsten igjen, bor i Trøndelag :)

Det kommer vel litt ann på hvor i Norge man bor:) Jeg bor i Buskerud og og kommer ikke til å bruke kjørepose når bebis kommer i mai/juni. Til høsten blir det tatt i bruk, men i mai/ juni tenker jeg det holder med teppe og noe klær på bebis.

Jeg brukte vogndyne til storesøster:) den str som bebis har av dyne i senga syntes jeg blir for stor i vognbagen.

Takk for svar! Da ble jeg litt klokere!:D Bor i Kristiansand, så da holder jeg meg til klær og teppe frem til høsten:) Skal kjøpe dyne (og alt annet nesten) neste uke, så hadde ikke tenkt på at det var forskjellige størrelser. :)

Takk for svar! Da ble jeg litt klokere!:D Bor i Kristiansand, så da holder jeg meg til klær og teppe frem til høsten:) Skal kjøpe dyne (og alt annet nesten) neste uke, så hadde ikke tenkt på at det var forskjellige størrelser. :)
Så bra:) Ja jeg vil tro det holder da!:)

Skal ha lammeskinn og dyne frem til høsten. Sist følte jeg ikke behovet for pose før langt uti november :)

Jeg bruker tynn flees pose vår, sommer og tidlig høst og tykk pose om vinteren. Aldri brukt vogndyna vi da. Hadde heller aldri kjørepose sist, men hørt det er praktisk om vinteren spes hvis man må levere andre barn i barnehagen, så slipper man ta på så mye:) men fungerte fint med bare teppe her:)

Fikk aprilbarn i 2014 (ekstremvarme) og brukte knapt nok klær på henne før langt ut i august! Nå snakkes det jo om at det blir enda en varm sommer så ville nok drøyet med å kjøpe sånt til man ser behovet har meldt seg.

Vi kommer ikke til å kjøpe kjørepose før til høsten. Bruker ullteppe frem til da. Vi har to dyner, en til å bruke i seng og en til vogna:)

Back
Topp