Kjørelærere....

koglu

Forelsket i forumet
Dere som holder på med å ta sertifikat på bil. Eller generelt tatt sertifikatet... [:D] Hadde dere mannlig eller kvinnelig kjørelærer? Hva ville du foretrukket/ anbefalt?

Del erfaring da folkens[:D]

Jeg hadde kvinnelig lærer for snart 10 år siden. Nå er jo sambo kjørelærer, så nå hadde jeg helt klart valgt mann, og da hadde jeg valgt han!![:D]

Hadde begge deler.. Mest fornøyd med den mannlige..

kjørte opp med en kvinnelig... hadde å en mann i noen timer da hun var borte å jeg likte best han[:D][:D][:D]

Mann!

Hadde sett an personen! Kom veldig godt overens med min lærer, som var man. (Men ble litt dritt når vi hadde dårlig dag begge to, for da hadde vi veldig kort lunte sammen [8D] Og vi funka dårlig sammen)

Hadde mannlig kjørelærer. Har ikke noen anbefalinger, da jeg ikke har hatt kvinnelig kjørelærer [8D]

Eg har en mann som enten sitter å preiker i tlf, tekster eller røyker[:'(]

Har kun hatt mannlig kjørelærer, og synes det funket kjempebra[:)]
Kjørte med ei dame en gang, og det var da jeg skulle ha kjøretesten min før oppkjøring. (for da skal det være en lærer som ikke kjenner deg)

Nå synes jeg det er litt betenkelig å sitte her og si at kjønnet har noe med prestasjonen som kjørelærer!?!?! Er det bare meg eller er det å spenne fot på noe som man har brukt år for å jevne ut???

JEG mener det kommer an på PERSONEN!!!![;)][;)][:D] Like stor forskjell blant kjønn som det er ellers i samfunnet, finnes både dyktige og mindre dyktige kjørelærer av begge kjønn. Finn en som du finner kjemien med uavhengig av kjønn!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: Delia

Nå synes jeg det er litt betenkelig å sitte her og si at kjønnet har noe med prestasjonen som kjørelærer!?!?! Er det bare meg eller er det å spenne fot på noe som man har brukt år for å jevne ut???

JEG mener det kommer an på PERSONEN!!!![;)][;)][:D] Like stor forskjell blant kjønn som det er ellers i samfunnet, finnes både dyktige og mindre dyktige kjørelærer av begge kjønn. Finn en som du finner kjemien med uavhengig av kjønn!!![:)][:)][:)]

Helt enig! [:)]

Jeg hadde 2 forskjellige mannlige kjørelærere. Byttet kjøreskole til slutt pga han første jeg hadde var ei klyse uten like [:'(] på alle måter..
Men med nr 2 fungerte kjemien skikkelig bra [:)]

Har hatt to forskjellige mannlige jeg da, men det eneste rådet jeg kan gi er: Pass på at KJEMIEN stemmer! Første kjørelæreren jeg hadde kom jeg IKKE overens med, og likte ikke kjøretimene mine. Dette utga seg i dårlig kjøring for min del, og at jeg var ukomfortabel under timene (IKKE noe galt som foregikk, jeg bare hadde ikke rette kjemien med den personen).

Byttet skole, og fikk så en lærer jeg trivest kjempegodt med! Det gjorde også utsag i kjøringen min, og det gikk myyyye bedre..[:)]

Så drit i kjønn, finn noen di trivst med, og IKKE vær redd for å bytte om du føler du ikke er komfortabel!

ORIGINAL: Delia

Spørsmålet hadde ingen ting med likestilling og prestasjonen egentlig. Men jeg lurte mer av hvilken som kanskje blir mer trygt, beroligende, tålmodig, støttende eller i de baner..

Har mann og han er nok dyktig han, men jeg i andre situasjoner har mer tillitt til damer, og tenkte kanskje det ville spille en rolle også her..

Mannlig, og foretrekker det.
Ser for meg at kjerringene gneger endel.

Back
Topp