Kjøre scooter under graviditeten?

Bkno2745982

Blir kjent med forumet
Jeg har sett på det som en selvfølge at scooteren min skal tas i bruk til og fra jobb, så fort det er bart på veien. Plutselig sa samboeren at han trodde det var uaktuelt med tanke på magen hvis man krasjer. Har dere erfaringer med dette? Så faktisk for meg å bruke den heelt til høsten jeg.. Ville dere kjørt scooter?:-)

Mnjaa.. Man er jo veldig utsatt på en scooter da. Litt usikker på om jeg hadde turt det. Husk at en ulykke trenger ikke være din feil, og man vet aldri hvem man møter på veien.

Jeg hadde nok droppet det. Skummelt med tanke på at man er så utsatt og "liten" i trafikken.
Her har mannen motorsykkel, og jeg har gledet meg nesten like mye som han til sesongen starter for å kunne sitte bakpå :hilarious: Men mannen sier det er uaktuelt, til tross for at han kjører forsvarlig og forsiktig. Og jeg er igrunn enig. Uansett kommer jeg jo ikke til å få på meg motorsykkeljakka :hilarious:
Nå er jo motorsykkel litt drøyere enn scooter igjen da, men man er jo like utsatt.

Jeg kjører også scooter til og fra jobb, men den blir ikke tatt i bruk i år. Jeg tryna/sklei på grusen i Mai og tok leddbåndene på hele yttersida på høyre fot. Jeg risikerer ikke at noe slikt skjer igjen, spesielt siden jeg er gravid [emoji4]
Samboer har nektet meg å ta den i bruk, for han er livredd for hva det er jeg kan møte langs veien.

Hadde ikke tenkt så mye mer på det, kjør på jobb du :)

Last edited:
Back
Topp