Kjøre langt - under 3 månder til termin.

hønepøne

Andre møte med forumet
Noen her som har noen erfaring rundt å sitte lengre tid i bil med bekkenløsning/ryggvondt?
Her planlegges det en ferietur fra øst til vestlandet, men usikker på hvor lenge jeg tørr vente da jeg allerede nå har plager med bekken og rygg...

Har ikke testa enda, men jeg skal sitte på/ kjøre bil fra akershus til bergen på torsdagen, og jeg har også bekken/rygg problemer allerede nå (26+6 i dag) Har funnet ut at hvis jeg legger setet godt tilbake og får justert settet innimellom så greier jeg å sitte lenger i ro :) tror nok også det blir flere pauser så jeg kan strekke på bein og rygg ;)

Skjønner:) Jeg trooor nok jeg skal klare hvis vi reiser nå, men vært snakk om å reise i både juli og august.
August føler jeg at jeg vil ha hjemme, i nærheten av sykehus og bare få slappa av mtp at jeg heller ikke sover noe godt om natta. Står mellom å reise i morgen/torsdag eller senere, jeg har bare på følelsen at det er dumt å planlegge noe senere enn hva jeg vet jeg orker per dags dato..

Ta med en pute som du kan legge mellom sete og rygg (sånn ca der halebenet er vondest). Jeg har ikke kjørt så langt enda, men jeg har kjørt nok til å kjenne det i bekkenet.

Jeg klarer ikke å sitte i bil over lengere tid "/
Utrolig kjedelig siden den ene delen av svigerforeldrene bor et godt stykke unna..
Men tror det er lurt med pute som noen sier ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Trur det går bra om du tar pauser, vi skal ta turen fra nord Trøndelag til Lillestrøm i juli/august så blir noen timer kjøring, legger ryggen godt bak, gode sko og klær:) dette ordner seg, må jo bare prøve, går det ikke så får dere snu:)

Eg va plaga med bekkenløsning og ryggsmerter når jeg var gravid. Eg kjørte t/r bergen -sverige på to dager når eg var i uke 36. Vi var to stk som bytta på å kjøre. Det var ikke så behagelig. Men alt går hvis man vil og tar tiden til hjelp :) gode pauser og litt ofte. Eg justerte på setet ofte slik at eg ikke blei sittende for lenge i samme stilling :)

Her skal vi kjøre tur/retur Vestfold-Nordnorge når jeg er i uke 28-31. Ikke plaget med bekken eller smerter. Jeg skal kun sitte på og ha på meg gode klær og sko :)

Vi kjører støtt å stadig Mysen Røros og jeg har bekkenløsning.. Mye pauser å variasjon i sittemåte er d eneste som hjelper.. Merker det godt dagen etterpå, men det går:)

Snart 3 barnsmamma:)

Back
Topp