Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle råd tas i mot med takk.Hmm... Hva med å feste et bilde av deg et sted så han ser det? Har ingen andre forslag som ikke er ment, noen liker bare ikke bilkjøring![]()
Helt sjokkert her. Mini sovnet - av seg selv uten noe form for stimuli som musikk osv - i bilen på vei hjem fra butikken. Ikke skjedd siden han var rundt 2-3 måneder. En annen historie hvordan han var i butikken da![]()
Krysser fingrene for detBank i bordet! Kanskje d snur nå?
Krysser fingrene for det![]()
Helt santOg tær!
Så kjipt med unger man ikke kan kjøre bil med!
Selv om vi går på vanlig underlag og ikke grusHelt sant. Håper det bedrer seg
. Så gjenstår det å se om han kan sovne i vogn
Helt sant. Håper det bedrer seg
. Så gjenstår det å se om han kan sovne i vogn
Han sovner i vogn om jeg går på grusstier eller om jeg går langt nok på asfalt.Mi måtte enten ligge på magen, eller ha kosekluten i ansiktet, for å sove i vogn..
Han sovner i vogn om jeg går på grusstier eller om jeg går langt nok på asfalt.
Min gutt er slik hvis han våkner mens vi er på tur f.eks hvis jeg går til butikken og han våkner mens jeg legger varene i poser. Da er det typisk han å våkne. Tar meg ca 20-25 min å gå hjem og sjelden han sovner igjen på den turen. Og det er litt for langt til at han er tålmodig nok til å være rolig i vognen. Så ender da med sutring og gråting til vi kommer hjem evt til jeg tar han ut av vognen.Mi hylte bare da, jo trøttere hun ble..
Min gutt er slik hvis han våkner mens vi er på tur f.eks hvis jeg går til butikken og han våkner mens jeg legger varene i poser. Da er det typisk han å våkne. Tar meg ca 20-25 min å gå hjem og sjelden han sovner igjen på den turen. Og det er litt for langt til at han er tålmodig nok til å være rolig i vognen. Så ender da med sutring og gråting til vi kommer hjem evt til jeg tar han ut av vognen.
Har vurdert tanker jeg også men ender somregel med at jeg springer fra den:-/. Angrer meg halvt i hel når jeg går ut av butikken med en våken unge som egentlig burde ha sovet en stund til:-/.Har med meg bæreselen jeg nå når vi griller.
Har vurdert tanker jeg også men ender somregel med at jeg springer fra den:-/. Angrer meg halvt i hel når jeg går ut av butikken med en våken unge som egentlig burde ha sovet en stund til:-/.
Nå er det prosjekt sovne av seg selv på gang. Sutring og ikke heeelt fornøyd med tilværelsen. Er bortskjemt med pupp![]()
Skal mye til for at han sovner i selen her. Er jeg heldig blir han såpass søvnig at han sovner når jeg legger han ned.Mi sovner til og med i selen! Blir som en ny verden altså!
Prosjekt sovne på egen hånd er skrinlagt hos meg altså. Er ikke så farlig i grunn. Eldste gjorde ikke d hun heller, og d gikk fint for d![]()
Skal mye til for at han sovner i selen her. Er jeg heldig blir han såpass søvnig at han sovner når jeg legger han ned.
Pleier somregel å gå bra. Kjenner bare det hadde vært godt om han kunne klare å finne søvnen selv etterhvert så jeg slapp å gå skogen rundt x antall ganger eller ligge stuck på soverommet halve kvelden. Kan knapt ha ha besøk da jeg blir liggende på rommet mesteparten av tiden.
Han er somregel trøtt mellom 18 og 19 en gang. Idag var han klar for seng kl 17.15 allerede men følte det var litt tidlig. Han er 7.5 måned. Prøver å legge han når han begynner å vise tegn til trøtthetJa, d skjønner jeg godt. Er han trøtt nok, evt for trøtt når du legger han? Hvor gammel er han?
Han er somregel trøtt mellom 18 og 19 en gang. Idag var han klar for seng kl 17.15 allerede men følte det var litt tidlig. Han er 7.5 måned. Prøver å legge han når han begynner å vise tegn til trøtthet