Kjøpte denne

Snart4kids

Gift med forumet
Kjøpte denne i går på en butikk i byn her http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=613043&b_kid=374766
Og i dag er sønnen vår 6 måneder :)

noen som har erfaringer med slike gå stoler`?[:D]

Bare hørt at det ikke er bra for de..

Blir feil trykk på hoftene og de lærer å gå på feil måte.. De har tærene i gulvet istedet for fotsålen..
En sånn kommer ikke inn i mitt hus [;)] hehe

Ja har jo hørt det vi også men vi bruker den med omhu når han begynner med den.
ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Bare hørt at det ikke er bra for de..

Blir feil trykk på hoftene og de lærer å gå på feil måte.. De har tærene i gulvet istedet for fotsålen..
En sånn kommer ikke inn i mitt hus [;)] hehe

den så kjempe kjekk ut [:D]

Her har småen vår en sånn. Hun stortrives i den. Kjører rundt omkring å koser seg [:D]

Hun skal helst kjøre inn i klesstativet ;P
(tiden på bildet er feil ! :P )

Her har småen vår en sånn. Hun stortrives i den. Kjører rundt omkring å koser seg

Den var fin :) likte vår godt,fine farger og mye morsom lyd.Men julene er ikkeså gode på vår :/

ORIGINAL: Thep1

Her har småen vår en sånn. Hun stortrives i den. Kjører rundt omkring å koser seg

Den var fin :) likte vår godt,fine farger og mye morsom lyd.Men julene er ikkeså gode på vår :/

Skulle egentlig kjøpe en sånn som du har kjøpt, men ville ha en rosa ;P haha. men det er lyd å sånn på den :)

hehe må har rosa når du har jinte, hehe[:)]
Masse kule lyder på den :)[:D]
ORIGINAL: isaak

Skulle egentlig kjøpe en sånn som du har kjøpt, men ville ha en rosa ;P haha. men det er lyd å sånn på den :)

Jeg tror nok at så lenge man ikke setter ungen oppi der i flere timer av gangen så vil det gå fint [:D]
Vi skal låne hoppehuske av søstern, og det er også fyfy. Men 10min av gangen er bare stas for de

Har ikke hørt annet enn at de som har den er kjempefornøyd, og at helsesøster frarådet den på det sterkeste.

Ser utrolig kjekk ut ja[:)] Men det kommer nok ikke inn slike ting her i huset. Jeg er litt sånn at jeg vil barna skal lære seg ting gradvis av seg selv[:)] Legger ned Rasmus på gulvet så får han selv lære å rulle, sette seg opp, krype, gå og slike ting. Men det er meg da[:)] Andre får gjøre som de selv synes er best[:)]

Vi har sånn til gutten (i rosa fordi den er etter storesøster[:D]) Han elsker den, men bruker den toppen 10 min om dagen.
Storesøster brukte den også og hun begynte å gå rett før hun var ett år og stortrivdes i den hun og.

ORIGINAL: RANDÅLF

Ser utrolig kjekk ut ja[:)] Men det kommer nok ikke inn slike ting her i huset. Jeg er litt sånn at jeg vil barna skal lære seg ting gradvis av seg selv[:)] Legger ned Rasmus på gulvet så får han selv lære å rulle, sette seg opp, krype, gå og slike ting. Men det er meg da[:)] Andre får gjøre som de selv synes er best[:)]

Signerer denne :)

Har fått lånt en slik. Men ennå ikke brukt den.. Han stortrives på gulvet.. [:D]

Om jeg kommer til å bruke den så blir det i kortere perioder..

Har gåstol til sønnen min :) Han eeelsker den!
Har gått i den siden han var omkring 4 mnd. Han kommer seg overalt!!
Dattera mi gikk også masse i den da hun var liten.
Hun har ihvertfall ikke tatt noen skade av det. Gikk alene lenge før hun ble året også, og jeg tror den hadde god påvirkning når det gjaldt det! :) Den er jo kjempe kjekk! Er med å lære de bevegelse, balanse og få litt "beherskelses-feeling" :)

Vii har og en sånn, i svart!! [:D]

Den er kjempe høvlig, å Ole Ragnar kommer seg frem til han vil nesten.. han syns det
veeeldig stas å få sitte i den, å flire å kose seg oppi den.

Men vi lar han ikke sitte for lenge i den om gangen..
Meen må si han e kry når han sit oppi den[:D]

Jeg har hørt at fysioterapeuter fraråder slike gåbiler for det hemmer utviklingen av akillessenen blant annet. Babyene bruker tærne til å sparke fra og får dermed ikke strekt ut akillessenen. Men har også hørt at de er fine for å trene balansen. Sikkert helt greit å bruke krt tid om gangen [:)] Jeg har ikke tenkt å kjøpe slik.

ORIGINAL: RANDÅLF

Sign.[:)]

Kjøpte denne i går på en butikk i byn her http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=613043&b_kid=374766
Og i dag er sønnen vår 6 måneder :)

noen som har erfaringer med slike gå stoler`?[:D]

lillegutt har helt lik! han eeeeeeeeelsker, og da mener jeg EEEEEELSKER den!! han blir så godt humør og ler og skravler når han kommer i den. men han har aldri likt å ligge på gulvet. han HATER det, blir så sur når jeg legger han der. s
slik har han vært hele tiden. den gåstolen har han brukt siden han var 5 måneder.

han gikk på tærne i førsten fordi han ikke rakk ned, så vi brukte den minimalt. men når han fylte 6 måneder så rakk han med hele fotstålen nede i. han er nå snart 7 måneder og han går med hele foten på gulvet.
så ingen fare her. han har topp balanse og fått en utrolig orienterinsevne pga denne. pluss trening av grov motorikken.

disse gåstolene frarådes fordi at enkelte missbruker de ved at barnet sitter i disse i fler timer. selvsagt det blir jo litt feil, for da blir det overbelastninger. men alt med omhu! [:)]

men sånn er det med alt her i verden [;)]

Hei!
Sniker litt fra august her.. Veldig fin gåstol! Men det jeg lurer på, kunne barna deres sitte selv før dere satt de oppi den? Har en gå stol med vet ikke om jeg kan bruke den enda, da mini ikke sitter selv...

Back
Topp