Kjøpt vogn

Mammatilto+

Forelsket i forumet
Har kjøpt vogn, Simo kombi 2011 mod. Gleder meg såå til å bruke den til sommeren!! er 14 uker nå, så er tidlig ute, men kom over en som jeg måtte ha:)
Fler som har kjøpt vogn?
 
Grattis med vogn, så spennende! :)
Bilde? :)

Vi skal bruke vår brune Brio Happy som storebror brukte i 2008.
 
Har også kjøpt vogn, veeeldig tidlig, men januarsalget var for bra til at jeg orket vente :) 
 

Denne har jeg kjøpt emoticon

 
har og vogn for handa, skal kjøpe av ei venninne.
 
Kjöper nok ikke vogn för til sommeren, men ser på nett og leter etter favoritten :)
 
Har kjøpt lik denne :-) Hadde supertilbud på Barnashus med bagg og voksi urban til 6999,- Sparte 4000 kr, så vi slo til selv om jeg var 8 uker da jeg kjøpte den! Ligger i eska, og skal gjøre det en stund til :-)
 
Vi skal kjøpe emmaljunga-vogn, men har hørt at prisene deres øker ila mars måned. Noen som vet noe om dette ?
 
Godt kjøp :) Elsker min simo kombi :) Nei,venter nok med vogn til etter uke 24 engang, skal ha tvillingvogn, ikke noe jeg gleder meg til,liker de nemlig ikke, men trengs nok med 2 så tette :)
 
så fine vogner. vi skal bruke den kommende storebror sin vogn. emmaljunga city cross funny rings heter den. 2010 model.
 


Ingrid :-) skrev:
Vi skal kjøpe emmaljunga-vogn, men har hørt at prisene deres øker ila mars måned. Noen som vet noe om dette ?


Det synes jeg høres veldig rart ut. Men skal ikke si noe for sikkert. Vi skal også ha emmaljunga, og vi fikk beskjed om å bestille før mai. De stopper å sende ut vogner i juni mnd. Så ikke vent for lenge uansett :)
 
Back
Topp