Kjøpt vogn :P

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jepp... Har sett på finn.no og facebook fra jeg fikk positiv test. I dag kom jeg over en brukt vogn til en pris jeg ikke har sett mange andre av... 3000 Måtte jeg gi for den. Selv med frakt blir det mindre enn jeg har sett noen andre 2013-modeller til.

Har jeg gjort et godt kjøpt, eller har jeg kjøpt katta i sekken tror dere?

48_1353747820.jpg

Emmaljunga Edge Duo fra 2013 i farge svart selges. Meget god og stødig vogn. Intregrert myggnetting. Alt inntakt og ingen skader. Brukt til 1 barn. Lufthjul. Vendbar håndtak. Sportsdel og bagdel kan snus begge veier.

Så ut som et bra kjøp da :)

Det er en veldig god vogn. Jeg har hatt den til mine to første :) men jeg hadde sportsunderstellet som var og er det tyngste så for meg ble den tung. Men igjen så er vogna god, lett å trille, flotte egneskaper i bagen mtp ryggen under mandrassen når babyen blir noen mnd og vil titte ut, genialt med intregert myggnetting og vuggefunksjon. Fungerer fint som reiseseng de 5 6 første mnd :) jeg sybes ikke 3000 var dyrt ettersom den koster 9000 cirkus ny. Men siden det er 2013 modell- fikk du med kvittering? Mtp om deler skulle trenges vil disse flere steder være rimeligere om du har det. Vil være enig med deg at det er tidlig men jeg selv har også skrevet nøyaktig liste av hva vi skal ha ;) jeg har jobbet på rudo, så er heldig med rabatter og siden jeg vil ha farger de ikke har så må jeg være tidlig ute med bestilling ;)
Igjen- en god vogn så lenge du slipper å måtte bære den 3 etasjer opp og ned hver gang man skal ut :p

Jepp... Har sett på finn.no og facebook fra jeg fikk positiv test. I dag kom jeg over en brukt vogn til en pris jeg ikke har sett mange andre av... 3000 Måtte jeg gi for den. Selv med frakt blir det mindre enn jeg har sett noen andre 2013-modeller til.

Har jeg gjort et godt kjøpt, eller har jeg kjøpt katta i sekken tror dere?

48_1353747820.jpg

Emmaljunga Edge Duo fra 2013 i farge svart selges. Meget god og stødig vogn. Intregrert myggnetting. Alt inntakt og ingen skader. Brukt til 1 barn. Lufthjul. Vendbar håndtak. Sportsdel og bagdel kan snus begge veier.

Høres ut som du har gjort et flott kjøp :) Emmaljunga er knall. Kjøpte selv en nesten lik den du har kjøpt, men 2010-modell i 2013, da jeg var gravid. Også kun pent brukt til ett barn. Det er en kjempeflott og god vogn. Gratulerer! :)

Ble ingen vogn på oss :(

Selger avbrøt handelen da hun ikke fant egnet emballasje :(

Så kjedelig! Det er da mange som sender vogner i posten.

Nei! Så teit!! Hvor skulle vognen sendes fra og til?

Ja vet. Likte den vogna godt. Den skulle sendes fra Oslo til Harstad.

Trøsten er at det fortsatt er god tid til jeg trenger den da :P
Ok, tenkte jeg kunne sjekke ut om jeg kjente noen som skulle med bil den veien. Bor jo rett utenfor Oslo selv:) Men var visst ingen som skulle den veien:(

Ok, tenkte jeg kunne sjekke ut om jeg kjente noen som skulle med bil den veien. Bor jo rett utenfor Oslo selv:) Men var visst ingen som skulle den veien:(

Takk for at du sjekket det :)
Nå har hun slettet annonsen også, så ikke godt å si hva som egentlig var grunnen. Bare glad jeg benyttet betalingsløsningen på finn.no så er pengene sikret :)

Æsj så kjedelig! Finnes jo en sånn tjeneste der man kan få folk til å ta med seg ting mot en liten slant. Men hvis hun har slettet annonsen er den vel solgt. Litt useriøst, hun burde jo ha sjekket først ang emballering :/

Nå skal ikke jeg si at det er tilfelle her, men på andre sider ute i Europa så er det mange eksempler på at "røverkjøp" er svindel. Godt du benyttet den betalingsløsningen :) da tapte du hvertfall ikke noe på det.

Back
Topp