Kjøpt vogn i dag :)

Nanna

Betatt av forumet
Nå har jeg endelig bestemt meg og kjøpt vogn. Landet på ny Urban Jungle 3-hjuling. Hadde en gammel til minstemann, og var så fornøyd m den! Kjøpte på E-bay. Svart bag, grå sportsvogn, regn-og soltrekk, Buggyboard (brett til søsken/sparkesykkel), bilseteadapter og Skip-Hop stelleveske. Kom totalt m frakt og toll på 7000kr, så mye å spare på butikkpris i Norge.
Gleder meg til den kommer m posten :):)

Grattis med vogn :) Godt å være ferdig med alt som må gjøres:)

<3 Ebay <3 Føles fantastisk å gjøre slike kupp. Grattis med vogn :)

Gratulera!!! Me og kjøpte i går :D :D Deilig følelse :)

Nå har jeg endelig bestemt meg og kjøpt vogn. Landet på ny Urban Jungle 3-hjuling. Hadde en gammel til minstemann, og var så fornøyd m den! Kjøpte på E-bay. Svart bag, grå sportsvogn, regn-og soltrekk, Buggyboard (brett til søsken/sparkesykkel), bilseteadapter og Skip-Hop stelleveske. Kom totalt m frakt og toll på 7000kr, så mye å spare på butikkpris i Norge.
Gleder meg til den kommer m posten :):)

Jeg skal ut og kjøpe etterpå! Og akkurat samme vogna ;) men jeg kjøper den på babyshop, jeg er litt gammeldags så jeg tør ikke kjøpe på nettet... Hehe...
Fikk sms i går fra babyshop om 20 % avslag på inntil tre valgfrie varer, så jeg sparer 1700kr på å kjøpe den nå:)
(Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe den på en stund)

Skip hop veska har jeg kjøpt ubrukt på finn til 300kr ;)

Jeg skal ut og kjøpe etterpå! Og akkurat samme vogna ;) men jeg kjøper den på babyshop, jeg er litt gammeldags så jeg tør ikke kjøpe på nettet... Hehe...
Fikk sms i går fra babyshop om 20 % avslag på inntil tre valgfrie varer, så jeg sparer 1700kr på å kjøpe den nå:)
(Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe den på en stund)

Skip hop veska har jeg kjøpt ubrukt på finn til 300kr ;)
Så gøy. Ikke sant den vogna er super?!? Har ikke hatt bagen før, så spent på størrelsen. Men, babyen er jo liten i vinter og trenger bare liten vinterpose, så tror d blir greit. Supert m 20% på babyshop, da! Er ingen babyshop i nærheten av oss, men Ebay er skremmende lett og tilgjengelig å handle på for meg og bekkenet i sofan ;)
Hvilken farge tenker du?

Så gøy. Ikke sant den vogna er super?!? Har ikke hatt bagen før, så spent på størrelsen. Men, babyen er jo liten i vinter og trenger bare liten vinterpose, så tror d blir greit. Supert m 20% på babyshop, da! Er ingen babyshop i nærheten av oss, men Ebay er skremmende lett og tilgjengelig å handle på for meg og bekkenet i sofan ;)
Hvilken farge tenker du?

Tenkte å ha den i flint (grå), syntes den er finest i fargen :) jeg har kjøpt pose allerede, så håper posen passer nedi bagen når hun blir større... (Det er en saueskinnspose med cord utenpå fra Nøstebarn- fikk den billig, men den er jo ikke like lett og forme som vanlige soveposer... Gjør jo ingenting om den er smal og trang, små bebiser liker jo det fra magen- er verre med lengden på bagen. Men men, finner nok ut av det også ;)

Vogna er jo kjempefin og jeg syntes den helt klart er den beste å trille... Men jeg har kikket på andre trehjulinger også; bl.a Babyjogger City elite. Men jeg faller hele tiden tilbake på urban jungle:)

Passet en fem måneder gammel bebis i forrige uke, og han har samme vogn. Den er altså så fantastisk å trille, særlig her i Oslo som vi bor :)

Gratulerer med suuuuper vogn, jeg har den som sportsvogn etter guttene og skal ha den som ekstra vogn denne gangen også. Kjøpte TFK selv denne gangen, hadde lyst på mindre vogn sammenlagt.

Det ble helsort :( 2013-modellen var visst kun i sort, men man kunne velge kalesjen i en annen farge. Men da blir den ikke like fin syntes jeg...så da kjørte jeg sort all the way.

Uææ- håper jeg blir så fornøyd som jeg tror jeg blir:)

Gratulerer!!
Enig i at det er en super vogn, har både bag og sportsdel i svart fra nr 1, og er veldig fornøyd :-) Baggen er litt liten i forhold til andre vogner, men det er fint plass til pose og baby uansett.... :-)

MEN... Jeg kunne ikke dy meg, så jeg har kjøpt Bugaboo Buffalo til nr 2 :-P
Så tenker jeg å ha MB som reservevogn.......
Tenkte å selge den, men mannen nekter, for han synes den er så bra... :-)

Gratulerer!!
Enig i at det er en super vogn, har både bag og sportsdel i svart fra nr 1, og er veldig fornøyd :-) Baggen er litt liten i forhold til andre vogner, men det er fint plass til pose og baby uansett.... :-)

MEN... Jeg kunne ikke dy meg, så jeg har kjøpt Bugaboo Buffalo til nr 2 :-P
Så tenker jeg å ha MB som reservevogn.......
Tenkte å selge den, men mannen nekter, for han synes den er så bra... :-)

Må innrømme at det er en superfin vogn! Liker så godt at den har fått større hjul foran enn den gamle (husker ikke hva den heter...)!
Hvilken farge har du kjøpt den i?

Har selv kjøpt vogn i går, Emmaljunga Edge Duo, på kattis babyshop i strømstad. Understell, sportsdel, bagdel(som er en av de bredeste på markedet),regntrekk,solskjerm, myggnetting og stellebag, og alt dette til 8300 sek :)

Må innrømme at det er en superfin vogn! Liker så godt at den har fått større hjul foran enn den gamle (husker ikke hva den heter...)!
Hvilken farge har du kjøpt den i?

Jeg har kjøpt helt svart, men tror jeg skal kjøpe offwhite skygge i tillegg, så jeg har noe å bytte mellom dersom jeg blir lei :-P
Og ja, Buffaloen har større hjul enn Cameleon, derfor jeg gikk for den! Hadde det ikke vært for små hjul på Camelion, så hadde jeg muligens valgt det sist gang. Men heldigvis har de "oppgradert" til hjul som kan brukes på grus og snø :-)

Back
Topp