Kjøpt vogn i dag :)

lilletitti

Gift med forumet
Hjeelp, vi har kjøpt vogn i dag!!! Jeg som ikke har kjøpt en liten body en gang:) var salg på barnas hus. Fikk mountain buggy vogn med hardbag og voksi urban pose til 7000kr. Det er 4000 i avslag. Synes tilbudet var så bra, og vet jo at jeg vil ha den vogna... Lar den uansett ligge i eskene sine til etter ul, og håper på å få igjen pengene om det skulle være noe. Er det flere som har kjøpt "store" ting?

Åh - herlig :) Er alltid moro å finne kupp! Gratulerer med vogn :) Jeg lurer også fælt på om vi skal ta en tur på salg etter ultralyd på torsdag for å se om vi finner noen go-biter! 

jeg kjøpte vogn i går. simo kombivogn. falt pladask og grei pris var det og.

Vi har reservert vogn (måtte gjøre det allerede i november pga. at det var limited edition vogn og de finnes det så få av) Betalte bare 1000 i depositum da...Vi skal til Strømstad og betale resten og hente den rett etter ordinær UL den 20:)
Gleder meg til å få den i hus så jeg kan sniktitte på den i ny og ne:)

Og forresten: Gratulerer med et godt kupp;)

Gratulerer med ny vogn og pose!! Vi har akkurat det samme til den kommende storebror og har vært superfornøyd! :)

Her handlet vi inn bilstol på tilbud før jul, også har vi kjøpt stellebord. Kommer til å bestille vogn også ganske snart, må bare bestemme meg for hvilken jeg vil ha første :)

Jeg skal kjøpe bilsete i dag på barnas hun på salg.. Venter litt med vogn, da den vognen jeg vil ha ikke kommer på salg.

Det var et godt kjøp og et GODT valg!!!
ELSKER den vogna, og det er definitivt den vogna du kan bruke lengst :)

Gratulerer med vognkjøp:)
Vi tenker kjøpe vogn etter den ord. ul i slutten av januar! Greit å få inn de dyreste tingene nå syns vi:)

Kjøpt stokke minisengen i går på barnas hus, sparte 1000 kr. Vi skal uansett ha den senga så deilig å få gjort et kupp der og..

Bilstol med base er også i boks:) Mamma spanderte;)

Godt å høre at det er flere som har kjøpt inn litt av de store tingene. Gleder meg til vi kan begynne å bruke de også:)

Back
Topp