Kjøpt vogn... Allerede!!!!!!

Kattejenta

Elsker forumet
I dag var vi å henta oss ny vogn :) Visste at jeg ville ha TFK joggster twist, så fant jeg en rimelig på finn med søskenbrett, adapter til maxi cosi og alt vi ville ha inkludert. Så da var det bare å slå til da!  Så nå står det en vogn her i stua vår... Hehe. Kommende storebror kan bruke sportsdelen til babyen kommer da, så vi får brukt den litt før også :) Er meget fornøyd med kjøpet!! 

Så kjekt! Deilig med alt som er gjort

Så deilig da :) Jeg var rundt 15 uker når jeg kjøpte vogn til nr 2. Venninnen min skulle selge sin billig, og da måtte jeg bare slå til med en gang :) Skal bruke den til nr 3 også. Er så glad i den! Simo Duo :)

Hehe.. Har ikke turt å kjøpe noe enda, men er veldig klar på hva jeg skal kjøpe så snart de 12 første ukene er gått.. Moby wrap bæresjal står øverst på ønskelista.. ellers så har vi en del, eller får en del utstyr, så får vente å se hva vi trenger å kjøpe inn...:)

Hei! Har du brukt TFK'en nå til storebror og er fortsatt fornøyd? Valget vårt står mellom denne og ABC design cobra. Har hørt mye bra om din, men så har cobraen vunnet best i test på flere tester, så er veldig usikker..

Har bare brukt den på en trilletur, men den virket utrolig god!! Et hav av forskjell å trille i forhold til den første vi hadde. Også blir den veldig liten når den blir slått sammen, så tar ikke så masse plass :-)

Så bra :) Har vært så usikker på om jeg skal ha med tre hjul, er så mange som sier de er så ustødige, spesielt pågrusveier og i snø, og at hjulene stopper lett av grus. Men ser så kjekt ut at de er så lette og enkle å manøvrere. står mellom den, bugaboo cameleon og emmaljunga. Får dra i butikken å teste, tror jeg, men er greit å høre hva dere som har erfaring med de mener.

Så gøy med ny vogn
Driver og titter litt på finn jeg også, og ser om jeg kommer over noen kupp! Det er bare så synd at folk skal ha så sinnsykt mye penger for brukte vogner! Kan jo kjøpe en splitter ny en i Sverige til nesten samme pris som brukt=/

Har aldri opplevd trehjuling som ustabil. Har hatt trehjuling til forrige også, og da var det noen advarte mot at de var ustødige/ustabile, men har som sagt aldri oppfattet de som det selv. De har jo lavt tyngdepunkt og er brei mellom hjula, skal en del til for å tippe de! Har trillet litt firehjuling også, syns det er utrolig tungvint å måtte vippe den opp for å svinge. Men det er jo hver sin smak da :)

Men det er jo godt å høre at de ikke er ustabile. Skal sjekke litt rundt og teste litt i butikkene. Hvis det blir firehjuls, blir det sånn med forhjul som svinger, men kan låses, så da blir det forhåpentligvis ikke så tungvint. Takk for tips :)

Ja, er smart med de svingbare forhjulene på firehjuling. Vi kikka litt på brio go, der er det sånne :-) Men så landa vi på TFK til slutt da.

Grattis med vogn!
Jeg må innrømme at jeg sammenligner priser i ulike norsk og svenske butikker, for å se hvor jeg kan få det rimeligst!  Og sammenligner avstand - så man ikke bruker dyrbar tid og en formue på å kjøre dit! Ser ut som Kattis Babyshop i Strømstad leder løpet så langt ;) Har allerede bestemt meg for vogn, etter å hatt Emmaljunga City Cross i ulike farger og årsmodeller med storesøsteren - og jeg har kun positive ting å si. Denne gangen blir det City Cross PP Black - Supreme Bag i samme farge, og sportstellevesken i samme farge! Fottrekket har jeg spart fra vår tidligere City Cross i sort farge ;)

Back
Topp