kjøpt valentinsgaver til deres kjære?

Evandersmamma

Forelsket i forumet
jeg har scrappet et kjempe fint kort, kjøpt en flaske cognac å en liten pose med i love you godterier...

Niks blir ingen gave på han!!!

Han glemte morsdagen så..[X(]

Vi har ikke feiret valentine siden første valentinen vi var sammen(Da med en liten bamse). Er egentlig imot hele greien. Vi burde ikke trenge en kommersiell dag med enormt kjøpepress for å vise at vi setter pris på hverandre[:)]

ORIGINAL: gulen

Vi har ikke feiret valentine siden første valentinen vi var sammen(Da med en liten bamse). Er egentlig imot hele greien. Vi burde ikke trenge en kommersiell dag med enormt kjøpepress for å vise at vi setter pris på hverandre[:)]

ER SÅÅÅÅ ENIG !!!
Syns det er bare tull,men det e nu meg det..

Vi feirer dessvere ikke noe valintien dag her i gården. kunne ønske vi gjorde det... Men jeg gidder ikke kun å gi gave og ikke få noe igjen, hehe [:)]  Så jeg er heldig at han husker bursdagen min ( må jo hinte en månde i forveien ) og det samme med jul, han mener jeg bare kan kjøpe selv....[&:] 

ORIGINAL: ~~ladybird~~

ER SÅÅÅÅ ENIG !!!

VAR BARE ET SPØRSMÅL!!!!!!! GRRRR!!!!

ORIGINAL: nin@82

ER SÅÅÅÅ ENIG !!!

Heeeey...ikke "grrrrr" nu....Syns det er greit at andre feirer den,for all del !!
Ikke misforstå meg nå, for mente slettes ikke at det er tull at du gjør det.
Bare at jeg ikke gjør det fordi jeg syns det er tull at vi gjør det...

Sååh..ikke være sint på meg nå...

ER SÅÅÅÅ ENIG !!!

Hmmmm.. Må vel være lov å si meningen sin om det vel?? Flott at dere feirer, men vi er imot det. Det må være lov[;)]

Syns det er koselig med en sånn dag jeg.. Vi har fått barnevakt og skal ut og spise, og så skal jeg kjøpe en liten ting til ham i morgen..Vet ikke helt hva enda, så glad for alle små tips som måtte komme på denne tråden jeg:) Vi får benytte oss av enhver mulighet til å sette pris på hverandre og spesielt de med barn fra før av får ikke muligheten til det så ofte.. Greit å benytte seg av en sånn dag da..

Har egentlig ikke feiret valentine, så er samboeren offshore, så her blir det ingenting.

Jeg har kjøpt, fordi jeg synes det er så koselig[:)]
Jeg har kjøpt 2 bøker, en med små eventyr/fortellinger og en sangbok som han skal få av meg og lillegutten i magen.
Så kan han lese noe annet enn krimbøker til lillen i magen *ler* Han har lest om at å lese/snakke til magen gjør at babyen knytter nærere bånd til faren fordi de kjenner igjen stemmen når de kommer ut, så derfor tenkte jeg at det var koselig å gjøre det[:)]

ER SÅÅÅÅ ENIG !!!

Hmmmm.. Må vel være lov å si meningen sin om det vel?? Flott at dere feirer, men vi er imot det. Det må være lov[;)]
[/quote

ja for all del, si meningen deres, var bare så godt humør i sta når jeg la inn det innlegget å så kom det slike sure kommentarer(jeg oppfattet det slik)... da datt jeg litt ihop... kjedelig...

ORIGINAL: Smula0608

Jeg har kjøpt, fordi jeg synes det er så koselig[:)]
Jeg har kjøpt 2 bøker, en med små eventyr/fortellinger og en sangbok som han skal få av meg og lillegutten i magen.
Så kan han lese noe annet enn krimbøker til lillen i magen *ler* Han har lest om at å lese/snakke til magen gjør at babyen knytter nærere bånd til faren fordi de kjenner igjen stemmen når de kommer ut, så derfor tenkte jeg at det var koselig å gjøre det[:)]
å det var kjempe søtt! super idè[:)]

Helt enig!!.. Her blir nok dagen som vanlig.. Vi feirer forlovelsesdagen.. Det holder... Dessuten så er det mye bedre når man er spontan..

Jeg elsker valentines dagen, man får tid til å sette seg ned og faktisk tenke på hvor mye man elsker sine nærmeste... Vi pleier å ha en koselig middag, lage kort til hverandre og gi en liten gave.. Går mye i blomster... [:D] Desverre tror jeg ikke det blir slik i år da vi skal reise over til østlandet fra egersund... Men det kan jo bli koselig det også...

" My funny valentine, sweet, comic valentine. You make me smile with my heart. Your looks are laughable, unphotographical. Yet, you're my favorite work of art. Is your figure less than greek, Is your mouth a little weak, when you open it to speak are you smart ? But don't change your hair for me, not if you care for me. Stay little valentine. STAY! Each day is valentines day!!!"

ORIGINAL: desire

Jeg elsker valentines dagen, man får tid til å sette seg ned og faktisk tenke på hvor mye man elsker sine nærmeste... Vi pleier å ha en koselig middag, lage kort til hverandre og gi en liten gave.. Går mye i blomster... [:D] Desverre tror jeg ikke det blir slik i år da vi skal reise over til østlandet fra egersund... Men det kan jo bli koselig det også...

" My funny valentine, sweet, comic valentine. You make me smile with my heart. Your looks are laughable, unphotographical. Yet, you're my favorite work of art. Is your figure less than greek, Is your mouth a little weak, when you open it to speak are you smart ? But don't change your hair for me, not if you care for me. Stay little valentine. STAY! Each day is valentines day!!!"

ååå så fint...[:)]

Bruker å kjøpe noe til hverandre hvert år..bruker å få roser hos han. [:D] Jeg har brukt å kjøpt noe sjokolade hjerter eller noe slikt, med et kort.. ikke store greiene men det er en ekstra dag man kan sette av til å si at man er glad i noen [;)][:)] Har ikke kjøpt noe enda, kjøper noe i morgen når jeg er ferdige på skolen..

Jeg er egentlig glad for enhver anledning til å motta blomster...hehe [:D] Og et kort der det står noe fint - så er jeg fornøyd! Imorgen blir jo litt spesielt feira da - med tanke på Ultralyd, med påfølgene shopping til babyen og avslutter med middag på Egon.....gleeeeeeeeeder meg til å stå opp ( og DET skjer ikke ofte for tiden...)

Jeg laget bilde album til han på fotoknudsen og kjøpte dvd med en serie han liker, for han er avsted på jobb så han fikk det før han reist, så nå blir det morsomt å se om han har funnet på noe..hhhmmm. for uansett om han er avsted på jobb har han klart å fikse noe[;)] 
Synes at det er bra å ha en dag som valentines day, for det er jo noen mannfolk som virkelig trenger en på peker at man kan vise den man er glad i at man setter pris på dem, for de som ikke er spotane av seg. men da de gjør ting av seg selv er alltid best!

Back
Topp